♦آغاز تزریق “واکسن ایرانی کرونا” از فروردین

به گزارش سلام نیوز محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه همزمان با انجام تست انسانی، زیرساخت لازم برای تولید انبوه واکسن ایرانی در شهرک دارویی ستاد در حال آماده‌سازی است،گفت: طی روزهای آینده خط تولید کوو ایران برکت برای ساخت دو تا سه میلیون دوز واکسن در ماه افتتاح می‌شود تا به محض تأیید نهایی واکسن، آن را به تولید انبوه برسانیم.

وی  با بیان اینکه تا اواسط اردیبهشت ظرفیت تولید واکسن را به  12 تا 14 میلیون دوز در ماه می رسانیم، ادامه داد: به هیچ وجه خط تولیدمان از کار تحقیقاتی عقب نیست و به صورت 24 ساعته کارها توسط جوانان نخبه کشور در حال انجام است.

مخبر در ادامه افزود :بهره‌برداری از 40 هزار طرح اشتغال‌زایی بانوان، آزادی تعدادی از بانوان زندانی سرپرست خانوار دارای فرزند، افتتاح 760 طرح عمرانی و فرهنگی و تجهیز 60 خانه ورزش ویژه بانوان ازجمله اقدامات ستاد اجرایی در این ایام پربرکت است.

وی افزود: از محوری‌ترین کارهایی که در ستاد اجرایی فرمان امام انجام می‌شود اشتغال‌زایی است و در حال حاضر روزانه حدود 1150 شغل جدید در کشور ایجاد می‌کنیم.

مخبر خاطرنشان کرد: معتقدیم یکی از بهترین روشها برای رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار، کمک به بانوان روستایی برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی خرد و خانگی است و بنیاد برکت در این زمینه اقدامات فراوانی تاکنون انجام داده است.

رئیس ستاد اجرایی خبر خوشی هم در زمینه درمان ناباروری داشت و گفت: با هماهنگی که با وزارت بهداشت صورت گرفت، قول دادیم ستاد اجرایی فرمان امام ظرف 6 _7 ماه آینده ، 51 مرکز درمان ناباروری در سطح کشور ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + نُه =