افزایش آمار اُسرا و زخمی شدگان فلسطینی در تجمعات اعتراضی علیه تهاجمات

♦به گزارش سلام نیوز امروز پنجشنبه ، شرکت خبری و اطلاع رسانی اسرائیلی ماکان، گزارش داد که پلیس تاکنون حدود 370 نفر را به دلیل اعتراضات و تجمعاتی که در شهرهای داخل خط سبز رخ داد ، دستگیر کرده و طی آن 36 نفر از اعضای آن به شدت زخمی شده اند.

شهر لود ، در جنوب شرقی تل آویو همچنان یکی از بزرگترین مراکز اجتماعی تنش در اسرائیل است و مقامات صهیونیستی به جای تلاش برای کاهش تنش، با اقدامات سرکوبگرایانه نسبت به اعتراضات نه تنها خشم مردم فلسطین را برانگیخته است که بر شماز زخمی ها می افزاید.

نیروهای امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که شب گذشته آنها 36 مظنون را به جرم اعتراض به خشونت صهینیستی در این شهر دستگیر کرده اند ؛ در حالی که خبرنگار RT در اسرائیل به فیلم هایی دست یافت که مستند درگیری بالا علیه فلسطینیان با استفاده از سلاح گرم بود.

“ماکان” همچنین تأیید کرد که ناآرامی ها در شب گذشته در شهرهای دیگر ، از جمله بت یام ، که شب گذشته طی اقدامی ده ها یهودی راننده فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، ادامه دارد.

شهر عکا، نیز امروز شاهد نزاع بین فلسطینی ها و یهودیان بود .

وب سایت MIGnews گزارش داد در شهر اورشلیم یک جوانی فلسطینی در سن 25 سالگی پس از اصابت چاقو توسط یهودیان به شدت زخمی شد.

 در تمرا ، تعدادی از یهودیان به اشتباه به یک یهودی 50 ساله به ظن فلسطینی بودن حمله کردند و وی را به شدت زخمی کردند.

کانال 12 اسرائیل همچنین گزارش داد که شورش هایی نیز در شهر تیبریاس رخ داده است ، جایی که افراط گرایان یهودی به یک شهروند فلسطینی حمله کردند و وی را به شدت زخمی کردند. 

در این زمینه «بنی گانتز» وزیر دفاع اسرائیل ، امروز فرمان استخدام ده شرکت دیگر از مرزبانان جهت ذخیره برای تقویت نیروهای پلیس را امضا کرد که به نظر می رسد تنها بر بار افزایش خشونت و حملات به مردم فلسطین اضافه کند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 3 = شش