ترامپ همچنان در سودای باطل کردن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

♦به گزارش سلام نیوز ایمیل ها نشان می دهد ترامپ مقامات ارشد وزارت دفاع را برای لغو نتایج انتخابات تحت فشار قرار داده است.

بر اساس اسنادی که کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان منتشر کرده است ، بین دسامبر سال 2020 و اوایل ژانویه ، رئیس جمهور سابق آمریکا ترامپ و متحدانش بارها و بارها مقامات ارشد وزارت دادگستری را تحت فشار قرار دادند تا مجدد نتایج انتخابات سال 2020 را به چالش بکشند.

اسناد نشان می دهد که در 14دسامبر روزی که جلسه برای تأیید نتایج در 50 ایالت تشکیل شد، دستیار ترامپ برای دادستان کل کشور آمریکا جفری روزن مواد نامه نوشت و نقاط نظر را در مورد ادعاهای تقلب در انتخابات در میشیگان را بیان کرد.

40 دقیقه پس از ارسال نامه الکترونیکی ، ترامپ اعلام کرد که دادستان کل بیل بار از سمت خود کناره گیری می کند و روزن جایگزین وی می شود.

 در دسامبر 28 ، ترامپ برای روزن ، دونوگو ، و وکالت دادستان کل یک دادخواست حقوقی 54 صفحه ای ارسال کرد و خواستار این شد که دادگاه عالی اعلام کند آرای کالج انتخاباتی در شش ایالت که ترامپ از دست داده است،قابل شمارش نیست و باید مجدد برگزار شود.

خبرها حاکی از آن است مجدد ترامپ روزن و دستیار دادستان کل وقت جفری کلارک را تحت فشار قرار داده است و همچنان مصر است تا نتایج انتخابات را در جلسات پیش رو به چالش بکشد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو − = 0