افراد کاملا واکسینه شده در ایالات متحده، دیگر نیازی به پوشیدن ماسک ندارند

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از اکسیوس ، محققین آمریکایی اشاره داشتند افراد کاملا واکسینه شده که دوره های واکسینه خود را طی کردند، دیگر نیازی به پوشیدن ماسک در بیرون ندارند.آزانس سلامتی اعلام کرد این یک دوره آزمایشی است و بایستی با احتیاط حرکت کنیم.

بر اساس گزارش به روز شده از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها که روز سه شنبه در آمریکا منتشر شد ، افراد کاملا واکسینه شده می توانند بدون ماسک در فضای باز فعالیت کنند.

این رهنمودها در حالی است که بیش از 29٪ افراد در ایالات متحده کاملاً واکسینه شده اند و بیش از 42٪ حداقل یک دوز دریافت کرده اند .

براساس اخبار ایالات متحده ، تاکنون 15 فرماندار اجازه داده اند که دستورالعمل های ایالتی خود که مردم را ملزم به پوشاندن پوشش صورت در منزل می کنند منقضی شود زیرا واکسینه کاملا صورت گرفته است. بسیاری از شهرها و حوزه های قضایی محلی نیز افزایش ظرفیت رستوران ها و مشاغل را آغاز کرده اند و خبرها حاکی از این است که واکسینه کامل توانسته است روال زندگی را تا حدی متعادل نماید.

این راهنما در مورد افراد کاملاً واکسینه شده صدق می کند و اعمال می شود که مقامات بهداشتی آن ها را پس از دریافت دزهای لازم طبقه بندی می کنند.

افراد واکسینه شده می توانند نقاب نزنند اما همچنان انجام فعالیت های بدنی در فضای باز به تنهایی یا با اعضای خانواده مانند پیاده روی ، دویدن ، ورزش دسته جمعی و ایروبیک ،پیاده روی یا دوچرخه سواری،شرکت در یک جمع کوچک در فضای باز یا در جمع های ادغامی از افراد واکسینه شده و واکسینه نشده، ناهارخوری در یک رستوران در فضای باز و مانند آن هنوز هم دستورالعمل هایی استکه فعلا باید رعایت شوند.

  آژانس سلامتی ایالات متحده می گوید  از افراد واکسینه شده می خواهد که در موقعیت هایی مانند: رویدادهای شلوغ در فضای باز مانند اجراهای زنده ، رژه ها یا رویدادهای ورزشی، فضاهای داخلی مانند آرایشگاه یا آرایشگاه یا سالن سینما همچنلن محتاط عمل کنند تا نتایج اعلام شود .

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو × = 4