افسر صهیونیستی پس از نامه های فعالان حقوق بشری در دام افتاد

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از اسوشیتدپرس، پلیس اسرائیل پس از فشارهای نهادهای حقوق بشری مستقل و مرتبط با سازمان ملل در نوار غزه ، خبر از بازداشت یک افسر خاطی اسرائیلی داد که در جریان درگیری های محله شیخ جراح به طرز وحشیانه ای به یک کودک حمله کرده بود.

07:38:57

پلیس اسرائیل پس از دریافت اخطاریه ها و درخواست های مکرر از فعالان حقوق بشری و مراقبت در جنگ ، امروز پنچشنبه طی بیانیه ای تایید کرد این افسر را بازداشت کرده است.

افسر مذکور هفته گذشته طی درگیری با یک دختر فلسطینی در حیاط خانه او در قدس شرقی ، پس از ضرب و جرح فراوان به طرز وحشیانه ای به وی تیراندازی کرده بود.

پلیس رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه ابراز تاسف یا اعلام برخورد قاطع با این دست جنایات،تنها اعلام کرد وی از کار تعلیق شده است تا تحقیقات درباره صحت گزارش ها به پایان برسد.

«جانا الكیسوانی» 16 ساله که مورد حمله افسر صهیونیستی قرار گرفته بود گفته است که من بیرون منزل خود در محله شلوغ شیخ جراح ایستاده بودم كه یك افسر پلیس ، برادرش و پدرش را تهدید کرده و به او نیز دستور دادند كه به خانه برود.من از این صحنه ناراحت و شکه بودم که ناگهان افسر با پشت اسلحه ضربات سنگینی بر من وارد کرد که موجب خشم خانواده شد.

وی ادامه می دهد: ثانیه ای بعد که افسر از من فاصله گرفت، گلوله ای با پوشش لاستیک از پشت به من اصابت کرد.

وی به دلیل شکستگی مهره و آسیب جدی به ستون فقرات به بیمارستان منتقل شد.

در تصاویر دوربین امنیتی از خانه جانا مشخص است که او ، پدر و برادرش در حال ورود به حیاط هستند که ناگهان جانا با اصابت گلوله روی صورتش افتاد.

لحظاتی بعد نیز یک نارنجک داخل حیاط ، در نزدیکی خانواده که ترسان ایستاده بودند منفجر شد.

تصاویر حادثه 18 مه که توسط همسایه گرفته شده است ، تیراندازی افسران پلیس به خانه جانا را به خوبی نشان می دهد.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که پس از دریافت ویدئو کلیپ روز سه شنبه ، اداره امور داخلی پلیس تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده و این افسر از وظیفه خود موقتا برکنار شده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + سه =