افشای روش غیر اخلاقی رئیس جمهور پیشین آمریکا برای نجات از استیضاح!

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از سی ان ان، بنابر اعلام یکی از رهبران حزب جمهوریخواه، برخی از نماینده گان کنگره اذعان داشتند به دلیل ترس از جان خود و تهدید‌های مکرر به مرگ، به استیضاح رییس جمهور پیشین رای منفی دادند.

« لیز چنی» دختر دیک چنی (معاون اول جورج بوش پسر) و نماینده جمهوری خواه امریکا که از منتقدان جدی دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین است، اقدام به افشاگری درباره رای منفی جمهوریخواهان کنگره درباره استیضاح ترامپ کرد.

لیز چنی اعلام کرد در زمان ریاست جمهوری ترامپ، برخی از نماینده گان جمهوری خواه کنگره به دلیل ترس جان خود و تهدید‌های مکرر به مرگق، به استیضاح رییس جمهور پیشین رای منفی دادند.

وی اظهار داشت: اگر به روند استیضاح نگاه کنیم، نماینده گان زیادی از حزب جمهوری خواه بودند که با سیاست‌ها و تصمیمات استراتیژیک ترامپ مخالفت داشتند، ولی زمانی که موضوع استیضاح به صورت جدی مطرح شد بسیاری از آنان از موضع خود عقب نشینی کردند. بعد‌ها چند نماینده به من گفتند که از ترس جان خود و به دلایل امنیتی از این تصمیم خود منصرف شدند.

چنی عنوان کرد: جالب است بدانید امریکا مُلکی است که نماینده گان کنگره اش نمی‌توانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند چرا که احساس می‌کنند به دلیل امنیتی قادر به اظهارنظر شفاف نیستند.

دختر معاون اول جورج بوش پسر تاکید کرد: من‌حیث یک نماینده همیشه احساس می‌کردم باید بتوانم از موضع خود دفاع کنم و پیگیر موانع سیاسی باشم، ولی متاسفانه ما در کشورمان با افول حقیقت رو به رو استیم.

وی در ادامه تصریح کرد: من معتقدم همه ما موظفیم تمام تلاش خود را برای انتقال حقیقت و پابندی به قانون اساسی و تعهدات خود به کار گیریم.

گفتنی است لیز چنی که قبلاً رهبری جمهوری خواهان در کنگره امریکا را برعهده داشت چند روز پیش به دلیل ادامه انتقادات خود از ترامپ و اینکه نماینده گان جمهوری خواه همچنان پیرو نظرات رییس جمهور پیشین در روند تصمیم گیری‌های خود هستند از سمتش برکنار شد.

جمعه گذشته، الیس استفانیک یکی دیگر از نمایند گان کنگره و از حامیان ترامپ جانشین لیز چنی شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو × 1 =