حمله آمریکا به بسیج مردمی«طرحی برای بازگرداندن داعش»است

♦به گزارش سلام نیوز  به نقل از almasirah.net محمد البلدوی ، معاون اتحاد الفتح ،  ،امروز (شنبه) هدف قرار دادن نیروهای بسیج مردمی در مرز عراق و سوریه را بخشی از یک طرح صهیونیستی -آمریکایی برای باز کردن یک حفره امنیتی در منطقه دانست. 

بلداوی گفت: هدف قرار دادن نیروهای حشد الشعبی در مرز عراق و سوریه بخشی از نقض حقوق بین الملل توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها است که هدف آنها شکستن نیروهای ملی و ایجاد شکاف برای بازگشت تکفیری ها به عمق عراق است.

وی افزود : تروریست های داعش در شمال غربی در مرزهای سوریه متمرکز شده اند .

ایشان تاکید کرد:اردوگاه ال-هول در حال حاضر شامل هزاران جنایتکار داعش و خانواده های آنها است و تحت حفاظت آمریکا است که از هر نیرویی برای حل حضور خود جلوگیری می کند حتی اگر ادعا کند برای مقابله با به اصطلاح تروریسم ، اما در عین حال الحول به سلاحی تبدیل شده است که به دلیل ملیت های مختلفی که دارد همه جهان را تهدید می کند.

وی خاطرنشان كرد: یك طرح آمریكایی مشخص وجود دارد كه هدف آن بازگرداندن داعش به صورت فواصل زمانی در عراق است و حضور نیروهای بسیج مردمی در نزدیكی مرزهای سوریه و تأثیر آن در نظارت ، خطری برای این پروژه است.

قصی الانباری ، مسئول سازمان بدر در انبار نیز  روز شنبه گفت:  شکل گیری جنبش های جدید متمایل به آمریکایی ها در مرز بین عراق و سوریه نیز درکنار هدف قرار دادن مقر نیروهای بسیج مردمی ، نشانمی دهد که هدف از این اقدامات این است  که گرای  این بسیج مردمی و شبه نظامیان سرسخت به داعش در عراق داده شود.

بیشتر بخوانید:امیر عبداللهیان : تحریم های ضد حقوق بشری به ابزار کاخ سفید تبدیل شده است

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 × چهار =