الکاظمی به عاملان حمله راکتی در عین الاسد هشدار داد

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از البغداد الیوم «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در نشست وزراتی شورای امنیت ملی تاکید کرد عاملان حملات راکتی هیچ تعلق‌خاطری واقعی به عراق ندارند.

 الکاظمی گفت: هر طرفی که گمان کند فراتر از دولت است و یا می‌تواند برنامه‌ها و اهداف خود را بر عراق و آینده مردم این کشور تحمیل کند، در اشتباه است.

وی افزود: حملات این چنینی توسط گروه‌هایی انجام می‌شود که هیچ تعلق‌خاطر واقعی به عراق ندارد، حمله به پایگاه نظامی عراق با هیچ عنوان و بهانه‌ای قابل توجیه نیست و این اقدام به پیشرفت حاصل شده در عراق چه در زمینه پشت سر نهادن بحران اقتصادی و چه نقش رو به رشد عراق در تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی آسیب می‌رساند.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد دستگاه‌های امنیتی دستورات روشنی برای اتخاذ اقدامات قاطعانه در قبال این گروه‌ها با هر نام و نشان و ادعایی دریافت کرده‌اند.

الکاظمی در ادامه تلاش‌های این گروه‌ها برای تاکید در انتساب غیر واقعی به یکی از دستگاه‌های امنیتی عراق و تحرکات گروه‌های مذکور با پوششی دروغین را رد کرد و گفت: باید توهین‌کنندگان به این دستگاه امنیتی فارغ از وابستگی‌شان مورد بازخواست قرار گیرند و این امر در حمایت از اعتبار و وجهه نیروهای امنیتی قهرمان‌مان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + = 9