انعکاس راهپیمایی 22 بهمن در رسانه ها

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال انعکاس چشمگیری در رسانه مختلف داشت.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش دیگر رسانه ها، رسانه مختلف عربی موضوع حضور مردم  و سخنان رئیس جمهوری ایران در این مراسم را قابل توجه توصیف کردند.

المیادین: میلیون ها ایرانی سالروز انقلابشان را جشن گرفتند

شبکه خبری المیادین گزارش داد: ایرانی ها امروز(جمعه) چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با رعایت پروتکل بهداشتی گرامی داشتند.

این شبکه با اشاره به راهپیمایی خودروها و موتورسیکلت ها در استانهای ایران افزود: پایتخت ایران در این روز صحنه نمایش و پرتاب بادکنک ها و کاغذهای رنگی از برج آزادی بود و هلی کوپترها برای شرکت کنندگان در راهپیمایی ها گل پرتاب کردند.

المیادین افزود: حدود دویست خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از شش هزار خبرنگار و عکاس ایرانی مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش دادند.

این شبکه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وی با تاکید بر اینکه کشورش به روابط متوازن خود با کشورهای منطقه ادامه می دهد، اظهار داشت که ایران به نیویورک چشم ندوخته است. ایران باتوجه پتانسیلهایی که در مردم و جوانان نمود یافته، به آینده امید فراوان دارد.

روزنامه الشروق مصر: ایران امروز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت

روزنامه الشروق مصر نیز در این باره نوشت: ایران امروز(جمعه) چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی را با پروتکلهای بهداشتی گرامی داشت.

این روزنامه افزود: رئیس جمهوری ایران در این مراسم تاکید کرد که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیام امیدواری به مردم ایران است.

خبرگزاری سوریه: راهپیمایی های انبوه مردمی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران

خبرگزاری سوریه نیز در این باره گزارش داد: ایران امروز(جمعه) صحنه راهیپماییهای انبوه مردمی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور میلیونها نفر بود.

سانا افزود: این راهیپمایی در اقصی نقاط ایران برگزار شد و خیابانهای اصلی پایتخت ایران صحنه راهپیمایی عظیم به سمت میدان آزادی بود.

این خبرگزاری با اشاره به سخنان رئیس جمهوری ایران در این مراسم، ادامه داد: استقلال، اخلاق و آزادی، شعارهای انقلاب اسلامی است که مردم ایران حامل آن بودند.

خبرگزاری فرانسه: مردم ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند

خبرگزاری فرانسه با اشاره به برگزاری مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت: ایرانی ها جمعه در تهران و دیگر مناطق این کشور چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از طریق راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار کردند.

رای الیوم: ایرانی ها انقلابشان را جشن گرفتند

روزنامه اینترنتی رای الیوم نیز در این باره نوشت: ایرانی ها در خودروها و سوار بر موتورسیکلت ها سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

العربی الجدید: ایرانی ها متفاوت از گذشته جشن انقلاب را برگزار کردند

روزنامه العربی الجدید نیز در این باره نوشت: مردم ایران برای دومین سال پیاپی متفاوت از گذشته انقلاب خود را جشن گرفتند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار − 1 =