ایران؛ سوژه رقابت انتخابات در رژیم جعلی اسرائیل!

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از شبکه العالم ، آگاهان به مسائل رژیم صهیونیستی و کسانی که تحولات، اخبار و مسائل این روزهای اسرائیل را تعقیب می‌کنند با اندکی دقت در میابند که مهمترین مولفه در رقابتهای انتخاباتی در اسرائیل تمرکز بر ایران و بزعم آنها خطرات ناشی از جمهوری اسلامی برای موجودیت این کیان است!

در این میان روی کارآمدن بایدن و زاویه داشتن او با نتانیاهو از یک سو و در عین حال پیچیده شدن مساله پرونده هسته ای ایران از دیگر سو عامل مضاعفی شده است تا رقبای نتانیاهو نیز مانند او با تاکید بر آنچه خطر ایران هسته ای می‌نامند کوشش کنند تا در رقابت از رقیب راستگرای افراطی خود نتانیاهو عقب نمانند
پیش از این و در انتخابات قبلی معمولا در محافل انتخاباتی اسرائیل و در صدر شعارهای آنها مفهوم و مولفه ای بنام “قاسم سلیمانی” مکرر بر زبان آورده می‌شد و در انتخابات پیش رو ایران هسته ای و موشکی مقتدر در منطقه جایگزین ان مفهوم شده است.

“گانتس” رقیب انتخاباتی نتانیاهو و وزیر کنونی جنگ رژیم که از ناحیه نتانیاهو بشدت فریب خورده وبازی سیاسی را به او واگذار کرده است دیروز اعلام کرد: ما به شکل مداوم آماده هرگونه عملیاتی علیه ایران هستیم. او همچنین اضافه کرد: ایران بسرعت در همه عرصه های هسته ای در حال پیشرفت است.

از ادوات مختلف هسته ای بهرمند است. اورانیوم غنی سازی میکند. سانترفیوژ اضافه می‌کند و بالاخره بسیاری از اقدامات هسته ای‌اش بی بازگشت هستند … گانتس که در حسرت “رییس الوزرایی نوبتی” در این مرحله شدیداً میسوزد امیدوار است تا با طرح شعارهایی اینچنین ضد ایرانی، ساکنان سرزمین‌های اشغالی را مجاب کند تا به او رای دهند این بدان معناست که گانتس صراحتا بر این باور است رژیم نتانیاهو در مقابله با ایران هسته ای ناکام مانده است و برای جبران این ناکامی اسرائیل باید سیاست و سیاستمداری جدید را تجربه کند.

اینکه آیا گانتس در این رقابت بختی برای جلوس بر کرسی نخست وزیری داشته باشد با توجه به صف بندی‌های انتخاباتی و همچنین نظر سنجی ها بنظر بسیار بعید است اما اینکه بر ایران و خطرات ایران تمرکز کرده و میکند با این امید است که شاید بتواند هم نظر غرب را بخود جلب کند و خود را کارامد تر و گوش بفرمان تر از نتانیاهو برای دنیای غرب و البته در مواجهه با ایران معرفی کند و یا حداقل از جلوس نتانیاهو بر کرسی نخست وزیری برای مرتبه ای دیگر جلوگیری کند بویژه آنکه واکسن‌های کرونا تاحدودی بداد نتانیاهو رسیده اند و البته جلسات محاکمه او برای پرونده های فساد و رشوه به بعد ازانتخابات موکول شده است.

هرکس دراسرائیل رگ گردنش برای ایران متورم تر باشد بخت بیشتری برای تصدی کرسی نخست وزیری دارد!

بیشتر بخوانید:روحانی: جنگ اقتصادی مانع تحقق اهداف ایران اسلامی نشده است

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار − 2 =