برنامه متنوع برای نوروز تدارک دیده شده است

حمید شاه آبادی معاون صدا و سیما در بازدید از پشت صحنه سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» شبکه پنج به برنامه‌های متنوع سیما برای نوروز تاکید کرد.

گزارش: آیات زین الدین

حمید شاه آبادی در بازدید از سریال نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «دردسرهای شیرین» گفت: کار خوب است و قصه سریال این ویژگی را دارد که بتواند مخاطب را همراه خود کند.

معاون سیما ادامه داد: سریال «دردسرهای شیرین» همان طور که از نامش پیداست هم دردسر دارد و هم شیرین است و دو نوع سبک زندگی را به تصویر می کشد و امیدواریم بینندگان عزیز در ایام نوروز از تماشای این مجموعه تلویزیونی لذت ببرند.

شاه آبادی تصریح کرد: سریال «دردسرهای شیرین» روایتی شاد و طنز دارد و متناسب با حال و فضای نوروز امسال که مصادف با نیمه دوم ماه شعبان و اعیاد شعبانیه است، اوقات دلنشینی را ایجاد می‌کند.

او با اشاره به اینکه برای ایام نوروز، تلویزیون کارهای خوبی تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: در حوزه سریال دستمان پر است و در قالبهای دیگر برنامه ها از جمله فیلمهای مستند، برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است و امیدواریم بینندگان نهایت استفاده را از برنامه های متنوع تلویزیون در نوروز ببرند.

سهیل موفق کارگردان سریال «دردسرهای شیرین» نیز در حاشیه بازدید معاون سیما از پشت صحنه این سریال گفت: «دردسرهای شیرین» سریالی در ژانر اجتماعی – خانوادگی است . البته سعی ما این است که با زبانی شیرین و با استفاده از طنز موقعیت آن را برای مخاطب به تصویر بکشیم.

موفق اظهار کرد: این مجموعه تلویزیونی در ۱۳ قسمت در ایام نوروز ۱۴۰۱ تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می شود و هنرمندانی همچون پوریا پورسرخ، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، سمیرا حسینی و دیگران در آن نقش آفرینی می‌کنند و با ادامه داستان بازیگرانی دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک × 9 =