تاثیر تعلق بر آرزو و اراده انسان

گزارش: بهنام نداف

♦به گزارش سرویس اندیشه سلام نیوز شهید قاسم سلیمانی در مراسم دهمین سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه در  رابطه با تاثیر تعلق بر آرزو و اراده انسان می گوید:

شما در جملات امام رضوان‌‌الله‌تعالی علیه دیدید وقتی خرمشهر سقوط کرد، گفتند این خبر را در وقت نماز می‌خواستیم به امام(ره) بدهیم بعد از خروج امام(ره) از بیمارستان قلب بود ترسیدیم این اثر بدی و منفی بر وجود امام(ره) و سلامت داشته باشد، اما مجبور بودند این خبر را به امام(ره) بدهند و به امام(ره) بگویند خرمشهر مهمترین و اولین شهر مهم ایرانی سقوط کرد.

وقتی که آمدند امام(ره) برای اقامه نماز ایستاده بود، آرام به او گفتند خرمشهر سقوط کرده، امام(ره) فرمود سقوط کرده که کرده، او را پس می‌گیریم الله‌اکبر!

و نماز را بست! این قدرت تعلق است.
آن چیزی هم که امروز شما در فلسطین در محاصره می‌بینید ایستادگی می‌شود، به رغم همۀ نامردمی‌هایی که از ناحیه حکومت‌های عرب صورت می‌گیرد اما مجاهدین در صحنه می‌ایستند و ایستاده‌اند،‌ این باز به همین تعلق بازمی‌‌گردد. تاثیر تعلق بر آرزو و اراده انسان یک امر مهمی است اگر کسی می‌خواهد به یک جایگاه متعالی برسد باید این موضوع را در خودش و در یک جای عالی قرار بدهد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هشت = 32