جورج فلویدی دیگر در آمریکا؛ پلیس کالیفرنیا جان یک لاتین‌تبار را گرفت

🔸️به گزارش سلام نیوز پلیس شهر «آلامدا» در ایالت کالیفرنیا شب گذشته (سه‌شنبه) تصاویر دوربین لباس مامورانی را منتشر کرد که با میخکوب کردن یک مرد لاتین‌تبار روی زمین به مدت پنج دقیقه، او را به قتل رساندند.

فارس نوشت: به گزارش فاکس نیوز ، «ماریو گونزالس» ۲۶ ساله بعد از برخورد پلیس با وی در پارکی در شهر آلامدا در روز نوزدهم آوریل (۳۰ فروردین) به کمک فوری پزشکی نیاز پیدا کرد و بعد هم جان باخت.خانواده وی می‌گویند استفاده بیش از حد پلیس از زور علیه وی باعث مرگ او شد.

طبق گزارش‌ها، ماموران بعد از دریافت گزارشی درباره غیرطبیعی بودن حالات وی، در این پارک حضور می‌یابند. وقتی او از گفتن هویت خود خودداری می‌کنند، ماموران تلاش می‌کنند دستانش را به عقب ببرند تا دستبند بزنند و بعد او را روی زمین می‌اندازند و میخکوب می‌کنند. گونزالس که وزن بالایی هم دارد به دلیل تنگی نفس دچار تنگی نفس می‌شود و فریاد می‌زند. بعد یکی از ماموران آرنج خود را روی گردن و زانویش را روی شانه او قرار می‌دهد. یکی از ماموران هم زانوی خود را روی کمر او قرار می‌دهد و به مدت چهار دقیقه آن را نگه می‌دارد.

ادامه این برخورد با یک مرد غیرمسلح در حالی است که گونزالس تلاش می‌کند نفس بکشد و می‌گوید که کاری نکرده است. سرانجام او مقاومت خود را از دست می‌دهد و بعد از پنج دقیقه به نظر می‌رسد بیهوش شده است.

بعد از این اتفاق، ماموران پلیس او را به پشت برمی‌گردانند و تلاش می‌کنند وی را احیای قلبی کنند، اما در بیمارستان اعلام می‌شود که جان خود را از دست داده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه + = 11