حمایت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان از آیت الله رئیسی

♦به گزارش سلام نیوز مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان گفت: انتخاب فرد اصلح درانتخابات ۲۸ خرداد تنها راه برون رفت از نابسامانی‌های امروز جامعه است.

بنا بر گزارش مهر ، حجت الاسلام سید حبیب‌الله حسینی روز دوشنبه در جلسه گفتمان‌سازی انتخابات با محوریت حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در حوزه علمیه الزهرا (س) پلدختر اظهار کرد: رئیس جمهوری که بدون در نظر داشتن و استناد به معیارهای الهی و از روی تعصبات حزبی، گروهی و تحت تأثیر هواهای نفسانی انتخاب شود، نه تنها موجب تحول نیست بلکه نابسامانی‌ها را بیشتر می‌کند.

وی شرکت در انتخابات را تاکید ولی فقیه و تکلیف شرعی دانست و افزود: انتخاب حاکم اسلامی باید از حزب الله، براساس آیات قرآن و حزب علی (ع) باشد و امروز انتخاب رئیس جمهور اصلح و شرکت در انتخابات تاکید مؤکد مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه است.

مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان گفت: انتخاب ناصحیح یعنی پشت کردن به عدالت و همه خوبی‌های عالم و چنانچه فرد اصلح را انتخاب نکنیم تمام خیانت‌های آن رئیس جمهور و حاکم تا آخر عمر پای ما نوشته می‌شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز همه به مشکلات موجود در جامعه مشرف هستیم و براساس تکلیف، موظفیم که با انتخاب فرد اصلح تمام این نابسامانی‌ها را از بین ببریم و جامعه را متحول کنیم و ارزش‌ها را احیا سازیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.

وی حضور در میدان‌های اجتماعی در جامعه اسلامی را سوای تکلیف فردی و مایه نصرت الهی دانست و گفت: تمام قدرت‌های پوشالی دنیا در برابر قدرت متکی به ایمان به خدا شکست خواهد خورد، اگر باورها خالصانه و به دور از خواسته‌های نفسانی باشد در آن صورت نصرت الهی را به دنبال دارد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت + 6 =