حمله مکرر با گلوله های فلزی به مردم در مسجد الاقصی/ “گزارشگران‌حقوق‌بشر‌”درفلسطین‌ورود‌کنند

♦به گزارش سلام نیوز شامگاه پنجشنبه (22آوریل) طی درگیری های شدید نیروهای پلیس و شهرک نشینان صهیونیستی با فلسطینیان در اورشلیم  و در حالی که به دنبال راهی برای حمله به مسجد الاقصی بودند ده ها زخمی برجای گذاشتند.

9:46:25

رسانه فلسطینی شهاب گزارش داد پس از درگیری مردم(فلسطین) با نیروهای ارتش صهیونیستی مقابل دروازه دمشق در بیت المقدس اشغالی ، دهها جوان زخمی شدند و پس از اعلام حکومت نظامی ایجاد شده و ایجاد موانع راهداری، در دو جوان دیگر را نیز به این بهانه دستگیر کردند.

سایت هلال احمر فلسطین نیز گزارش داد: طی این یورش صهیونیستی 15فلسطینی به بیمارستان منتقل شدند. وخامت جراحات اورشلیمی های جوان که در حوالی شهر قدیم قدس اشغالی با ارتش صهیونیستی در گیر شدند، متوسط و حال عمومی ایشان خوب است.

 

*شلیک گلوله زنده، لاستیکی و فلزی به فلسطینیان ، فقط به جرم اعمال عبادی!

نیروهای صهیونیستی در یک عمل منافی و نقض کننده آشکار حقوق بشر و موازین بین الملل از یک وسیله نقلیه فاضلاب برای حمله به فلسطینیان در منطقه درگیری ها استفاده کرد و نیز گلوله های زنده ، لاستیک فلزی ، و نارنجک های آتش زا و بمب هاید دود (ضد سلامتی) را به صورت بی رویه به سمت جوانان فلسطینی شلیک کردند.

وب سایت “فلسطین امروز” به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که نیروهای صهیونیستی دو جوان را از حوالی منطقه باب الامود دستگیر کردند و جاده های جلوی عابران و نمازگزاران را در ایستگاه های بازرسی حدیده قطع کردند.

به گفته رسانه های محلی ،این خلاف آن چیزی است که پیشتر رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر عدم ممانعت از اعمال عبادی فلسطینیان مدعی آن شده بود.

نقض آشکار حقوق بشر و نیز نقض قوانین بین الملل و همچنین افزایش کمی و کیفی حملات ، لزوم ورود مستمر و خستگی ناپذیر گزارشگران حقوق بشر در فلسطین اشغالی جهت ارائه آمار  شفاف جنایات ، و نیز مداخله جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی را به بررسی آثار ضد بشر دوستانه اقدامات صهیونیستی گوشزد می نماید.

•بیشتر بخوانید:بازداشت و گروگانگیری از مهاجران یمنی توسط ائتلاف سعودی !/ درخواست‌یمن‌از‌سازمان‌ملل‌ونهادهای‌حقوق بشری‌برای‌مقابله

•بیشتر بخوانید:اعتراض نهادهای حقوق بشری به استفاده از اسپری فلفل علیه خبرنگاران ضد تبعیض نژادی در امریکا

 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + 2 =