خطیب زاده:دولت ترامپ جمع رذائل بود؛ اما در میان آنها پامپئو سرآمد!

گزارش: علی صمدی

♦به گزارش سلام نیوز سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات وزیر خارجه سابق آمریکا درباره ترور شهید سلیمانی، واکنش نشان داد و گفت: مفسر فعلی فاکس نیوز مراقب حرف زدن خود باشد.

 سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در مورد نحوه خروج این کشور از افغانستان و بیان برخی اظهارات خصمانه علیه ایران از جمله ترور شهید سلیمانی، گفت: آنچه که مفسر فعلی فاکس نیوز و وزیرخارجه بدنام و افراطی پیشین آمریکا گفته جای تاسف عمیق دارد. دولت ترامپ جمع رذائل بود اما در میان آنها پامپئو سرآمد بود. به گفته خودش استاد دزدی، تقلب و همه چیزهایی است که در سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده ساری و جاری است.

خطیب‌زاده افزود: ایشان نمی داند که برای ما شهادت در راه خدا بالاترین فوز است، آن هم وقتی که به دست شقی ترین اشقیا اتفاق بیفتد. سردار سلیمانی، صلح ساز ترین سردار این منطقه به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.

وی ادامه داد: البته ما اجازه نخواهیم داد کسانی که در به شهادت رسیدن ایشان مشارکت داشتند بدون کیفر باقی بمانند. ما قطعاً همه آنهایی که در این ترور دخیل بودند را پاسخگو خواهیم کرد. هیچ نشستی با کشورهای مرتبط دیگر و سازمان های بین المللی نداشته ایم، جز اینکه این موضوع را پیگیری کردیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه گفت: مفسر فعلی فاکس نیوز مراقب حرف زدن خود باشد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + 8 =