خیابان «الریاض» در یمن به نام وزیر لبنانی تغییر کرد

یمنی ها علاوه بر آویختن تصاویری از وزیر اطلاع رسانی لبنان در صنعا، خیابان «الریاض» در این شهر را به نام این وزیر لبنانی تغییر دادند.

گزارش: علی صمدی

به گزارش سلام نیوز به نقل از عربی ۲۱، یمنی ها علاوه بر آویختن تصاویری از جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در صنعا ، خیابان «الریاض» در این شهر را به نام این وزیر لبنانی تغییر دادند.

بر اساس گزارش مهر؛ فعالان مدنی تصاویری از قرداحی با جمله «جنگ یمن بیهوده است» که موجب بحران دیپلماتیک بزرگی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شده است ،در پایتخت یمن منتشر کردند.

مردم یمن به نشانه حمایت از وزیر اطلاع‌رسانی لبنان در برابر هجمه رسانه‌های عربی و سعودی، تصاویر او را در خیابان‌های صنعا پایتخت یمن نصب کردند. مردم یمن با نصب تصویر جورج قرداحی وزیر اطلاع‌رسانی لبنان بر روی بیلبورد تبلیغاتی در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء، حمایت خود از قرداحی را اعلام کردند.

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در حساب توئیتری خود تصویری از جورج قرداحی که در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء نصب شده، منتشر کرد.

عربستان در پی اظهارات جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان که یک ماه پیش از تصدی این پست گفته بود که عربستان به یمن تعدی کرده و انصارالله نیز از خودش دفاع می‌کند، علاوه بر فراخواندن سفیر خود از لبنان و اخراج سفیر لبنانی از این کشور، تصمیم بر توقف صادرات لبنان به عربستان گرفته است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − = 1