درخت کریسمس به عنوان نماد صلح و توسعه در سال جدید برای جهان در شهر کفربهم سوریه در حومه غربی حماه تزئین شد

به مناسبت کریسمس و سال نو، فعالیت های مردمی در شهرک کفر بهم در حومه غربی حماه، درخت کریسمس بزرگی را به عنوان بخشی از جشن جمعی در میدان شهدای شهر روشن کردند.

به گزارش سلام نیوز از سانا، متروپولیتن نقولا بعلبکی، متروپولینت رم ارتدوکس حما، گفت که امروز روشنایی درخت کریسمس را در شهر کفربهم جشن می گیریم و ما امید داریم که روز تولد جدید پر از محبت وامنیت وخیر وصلح در سراسر سوریه وجهان شاهد باشیم

طعمه رحیل، رئیس شورای شهر، گفت که برپایی و روشنایی درخت نمادی از زندگی دوباره، توسعه و امید به بهبود شرایط و أوضاع در سطوح مختلف است.

جورج عساف، حامی این مراسم نیز به نوبه خود گفت که این درخت 21 متر ارتفاع دارد و با فانوس، ستاره، توپ، شمع، برف و رنگ های مختلف تزئین شده است و بوته های زیادی دور آن را احاطه کرده است.

شرکت کنندگان، مریتا یعقوب و بشار رستم، بر این باورند که روشن کردن یک درخت کریسمس بزرگ در شهر به یک سنت سالانه برای شهر و مردم، مهمانان و بازدیدکنندگان آن در این زمان از سال تبدیل شده است. آنان تاکید کردند که سوریه مانند یک درخت کریسمس همیشه سبز باقی خواهد ماند ونور آن در همه زمان ها و شرایط می درخشد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه × 7 =