درگیری ها در فلسطین اشغالی ، علی رغم تلاش های بین المللی برای توقف آن ، بالا می‌گیرد/ روز چهارم در فلسطین

♦به گزارش سلام نیوز علی رغم تلاش های  بین المللی برای آتش بس و توقف حملات صهیونیستی، تنش ها در مناطق مختلف سرزمین های فلسطین ،از کرانه باختری تا اورشلیم شعله ور است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهدای دور جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به 109 شهید خبر داد که 28 کودک نیز میان آنها دیده می‌شود. همچنین در جریان این جنگ، 621 فلسطینی مجروح شده‌اند.

08:35:38

ارتش اسرائیل شامگاه پنجشنبه از آغاز حملات گسترده زمینی و هوایی به غزه خبر داد ، در حالی که منابع رسانه ای اظهار داشتند که این حمله در حال حاضر شامل حمله تمام نیروها به داخل نوار غزه نیست.

سخنگوی ارتش اسرائیل« آویچای آدرائی »در توئیتی نوشت: نیروهای هوایی و زمینی ارتش اسرائیل در این ساعت در نوار غزه حملات خود را شدت می بخشند.

ارتش اسرائیل به جزئیات دیگری در مورد این عملیات اشاره نکرد ، اما خبرنگاران نظامی به طور دوره ای اظهارات مطبوعاتی را از نیروهای مسلح دریافت می کنند که نشان می دهد این عملیات شامل حمله به نوار غزه نبوده است.

شرکت پخش اسرائیلی “کان” تأیید کرد که هیچ حمله زمینی به نوار غزه رخ نداده است .

رویترز به نقل از ساکنان محلی در شمال نوار غزه اعلام کرد که آنها هیچ نشانه ای از حضور نیروهای زمینی اسرائیل در داخل نوار نمی بینند ، اما آنها از حملات شدید هوایی و توپخانه ای صحبت کردند.

تیپ های القسام -شاخه نظامی حماس- از بمباران اشکلون ، اشدود ، بیرشبا و سودروت با 50 موشک خبر دادند.

در حملات موشکی صبح امروز گروه‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی، تا کنون هشت صهیونیست به هلاکت رسیده است.

از سوی دیگر جنگنده‌های اسرائیلی منزل خانواده الغطار در شهر غزه را به وحشیانه‌ترین شیوه ممکن بمباران و بر سر ساکنانش تخریب کردند. در این جنایت هولناک یک مادر و سه فرزندش به شهادت رسیدند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فسطین در پاسخ به حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به شمال نوار غزه، ده‌ها موشک و راکت به سمت تل آویو و چند شهرک و شهر اشغالی شلیک کرد. همچنین مقاومت در پاسخ به حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به شمال نوار غزه، ده‌ها موشک و راکت به سمت تل آویو شلیک کرد.

گفتنی است از 8 مه ، درگیری هادر فلسطین اشغالی بر اثر تحریکات و حملات رژیم صهیونیستی با یک شتاب روبرو شده است که در منطقه الحرام الشریف و محله شیخ جراح در بیت المقدس ، جایی که اسرائیل اقدام به اخراج خانواده های فلسطینی از آنجا کرد، آغاز شده است. مقامات بهداشتی فلسطین در نوار غزه از کشته شدن 28 کودک در این درگیری ها خبر دادند .

اخبار حملات در فلسطین اشغالی را گام به گام در اینجا بخوانید

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− چهار = 3