رایزنی وزاری خارجی سوریه و ونزوئلا؛درباره حمایت اروپا و آمریکا از تروریسم

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از خبرگزاری سوریه ، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه طی تماس تلفنی با خورخی اریاسا ، همتای ونزوئلایی خود درباره اعمال یکجانبه اروپا و آمریکا و حمایت از گروههای تروریستی علیه سوریه و ونزوئلا گفت و گو کردند.

دو طرف روابط دو جانبه و راهکار های تقویت آن در سطوح مختلف به منظور مقابله با سیاست های تجاوزکارانه آمریکا و کشور های اروپایی علیه سوریه و ونزوئلا  از جمله وادار کردن سازمان ملل متحد و برخی اداره های اروپایی و آمریکایی  برای اعمال فشار علیه دو کشور، اعمال اقدامات یکجانبه، حمایت از گروه های تروریستی و قانون شکن، تلاش برای برهم زنی ثبات و آرامش و همچنین تلاش برای سرقت به منابع و ثروت هایی دو کشور را بحث و بررسی کردند.

دو وزیر نیز توافق کردند که  هماهنگی های دیپلماسی نزد سازمان های بین المللی و دیگر کشور های همپیمان و همسو را تقویت کرده و دوشادوش همدیگر در برابر سیاست های غربی ها بایستیم و اهداف این کشور ها رسوا کنیم.

المقداد با تاکید بر همدردی و همبستگی سوریه با ملت و رهبریت ونزوئلا، ایستادگی مردم این کشور را در برابر توطئه هایی خارجی به ویژه آمریکا و الت دست آن ستوده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 4 = شانزده