رژیم صهیونیستی از پذیرش نماینده صلح اروپا خودداری کرد!

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از بلومبرگ ، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند كه مقامات ارشد آن ها در سفر اخیر منطقه ای خود با سوین كوپمنس ، نماینده اتحادیه اروپا در روند صلح خاورمیانه دیدار کردند.

07:12:01

در این دیدار مقامات رژیم صهیونیستی، انتقادات خود را به نماینده اروپا مبنی بر عدم حمایت لازم در جنگ یازده روزه در نوار غزه ابراز داشتند.

وب سایت خبری والا به نقل از مقامات صهیونیستی گفت که سفیر تل آویو در اتحادیه اروپا از تمایل خود برای بازدید برخی عضای اتحادیه اروپا از اسرائیل در چارچوب تور منطقه ای خبر داده بود.

به گفته این وب سایت «لشنو یار» حمایت خود را از این ایده ابراز کرد ؛ اما به طرز غیر منتظره ای مقامات رژیم صهیونیستی تمام خواسته های نمایندگان اروپا برای ملاقات را رد کردند و در نهایت وزارت خارجه اسرائیل به نماینده اروپا توصیه کرد که این سفر را به تاریخ دیگری موکول کند.

منابع صهیونیستی این را یک “کارزار تحریم” علیه اروپا تلقی کردند و گفتند : مقامات اسرائیلی “عدم حمایت اروپا” در دور اخیر درگیری های اطراف نوار غزه توسط کمیساریای عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه و سیاست امنیتی را “عدم حمایت” می دانند و با آنان ارتباط خود را کاهش خواهند داد.

به نظر می رسد این اقدام رژیم صهیونیستی فصلی تازه در ارتباط با اروپا و روابط طرفین ایجاد نماید.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× شش = 42