زاکانی به نفع رئیسی کنار رفت/ زاکانی:رئیسی اصلح است و رقابت با او شرعاً و عقلاً اشتباه است

♦به گزارش سلام نیوز نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده سید ابراهیم رئیسی را اصلح دانسته و رقابت با ایشان را شرعاً و عقلاً اشتباه می‌دانم.

علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد در جوار امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر گفت: بسیار خوشحالم که فرصتی فراهم شد تا در مورد موضوعات مهم کشور با مردم گفتگو کنم.

وی ادامه داد: در امامزاده علی اکبر چیذر در جوار مزار شهید عبدالله نوریان فرمانده عزیزم در دفاع‌مقدس از مردم می‌خواهم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند تا نظام اسلامی در مقابل دشمنان سربلند باشد و استحکام بیشتری یابد.

زاکانی با تأکید بر اینکه صادقانه وارد رقابت شدم، گفت: برنامه دقیقی برای اداره کشور داشتم و کادر جوان و متخصصی را از سالیان قبل در جریانات دانشجویی مهیا کرده بودم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در شرایط موجود، عقلاً و شرعاً ادامه رقابت را نادرست می‌دانم، رئیسی با کارنامه و پیشینه مطلوب و تلاش برای خدمتگزاری وارد عرصه انتخابات شده و مردم به او اقبال دارند، بنده رئیسی را اصلح دانسته و رقابت با ایشان را شرعاً و عقلاً اشتباه می‌دانم.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ نُه = 13