سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائيل علیه فلسطینیان را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی خواستار پاسخگویی اسرائيل به‌دلیل جنایاتی که علیه فلسطینیان انجام می‌دهد، شد.

سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائيل علیه فلسطینیان را محکوم کرد

به گزارش سلام نیوز سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای خواستار پاسخگویی اسرائيل به‌دلیل جنایات و اعدام‌های فراقضایی که علیه فلسطینیان انجام می‌دهد، شد.

در بیانیه فوق آمده است: سازمان همکاری اسلامی جنایات نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین را که آخرین مورد از آنها در 17 نوامبر با قتل یک پسر اهل قدس با نام عمر ابو صعب در وسط خیابان صورت گرفت، شدیدا محکوم می‌کند.

این سازمان در بیانیه خود هشدار داد که حملات و خشونت فزاینده اسرائیل علیه مردم فلسطین می‌تواند باعث تشدید تنش در منطقه شود.

در این بیانیه یادآوری شده که سامی العمور، اسیر فلسطینی در زندان اسرائیل دیروز به‌علت سهل‌انگاری پزشکی جان خود را از دست داده که این هم نمونه‌ای از «رفتارهای غیرانسانی» اسرائیل با زندانیان فلسطینی بوده است.

سازمان همکاری اسلامی با اشاره به لزوم پاسخگویی دولت اسرائیل به‌دلیل این جنایات، از سازمان ملل و سایر نهادهای مرتبط بین‌المللی خواستار تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق درباره قتل همر ابو صعب و سامی العمور شد.

این سازمان همچنین جامعه بین‌المللی را دعوت کرد برای نجات زندانیان فلسطینی در بند اسرائیل که اعتصاب غذا کرده‌اند، تلاش کنند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = شش