♦سعیدشعبان:سلیمانی مرزهای ضعف را پشت سر گذاشت

به گزارش سلام نیوز شیخ بلال سعید شعبان ، رئیس جنبش توحید اسلامی لبنان ،امروز(سه شنبه)  در کنفرانس” مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی ” و در پنل “شهید سلیمانی ونقش آن در ساخت امنیت ، صلح و عدالت و همگرایی اسلام در منطقه و جهان ” گفت:  ترور شهید حاج قاسم سلیمانی یک عملیات تروریستی است که توسط دولت شرور آمریکا صورت پذیرفت زیرا می دانست حاج قاسم سلیمانی تا چه اندازه حائز اهمیت است .

این فعال مدنی افزود: شهید سلیمانی اعتقاد داشت که مرزهای ساختگی میان ما همگی ناشی از ضعف است و به همین دلیل همه مرزها را پشت سر گذاشت تا بدین ترتیب بتواند ارتش بیست میلیونی تشکیل دهد . ارتشی که می خواست بیت المقدس را بار دیگر به دامان امت مسلمان بازگرداند.حاج قاسم دریافت که تنها با جهان شمولی اسلام و تشکیل ارتشی امتداد یافته از شرق تا غرب جهان می توان با جهانی سازی آمریکایی صهیونیستی مقابله کرد. همچنانکه رژیم صهیونیستی اشغالگر از قوم فلاشا یهود هند و یهود روسیه و یهود اروپا و یهود اعراب و یهود یمن و یهود آمریکا تشکیل یافته است ، امت مستضعف اسلام نیز باید در حماسه آزادسازی بیت المقدس مشارکت عملی و واقعی داشته باشد تا به امید خدا به زودی قدس به دامان امت مسلمان بازگردد.

سعید شعبان  در ادامه خاطرنشان کرد: برادران گرامی بسیاری از به تاخیر افتادن واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سلیمانی سخن به میان می آورند و می گویند که این پاسخ باید در اینجا در هم کوبنده باشد و باید از خود شخص عامل ترور انتقام گرفت . ما می گوییم جنایات آمریکا و اسراییل بسیار گوناگون و بی شمار است .

وی در پایان تاکید کرد: فهرست انتقام بسیار سنگین شده است . از ترور شهید سلیمانی گرفته تا ترور شهید یاسر عرفات و ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و ترور حاج عماد مغنیه و ترور عبدالعزیز الرنتیسی و فتحی شقاقی و ابوجهاد الوزیر و شیخ احمد یاسین و تمامی رهبران و علمای مسلمان شهید در شرق و غرب جهان را نمی توان با ترور این شخص در اینجا و یا آن شخص در آنجا و یا بمباران اینجا و یا بمباران آنجا پاسخ داد . پاسخ قاطع و واقعی با ریشه کن کردن رژیم اشغالگر قدس تحقق می یابد.

 

مطلب پیشنهادی

صلح طلبی در سخنان امام علی علیه السلام

متن زیر یادداشتی است که مصطفی دلشاد ، استاد دانشگاه در مورد اصالت صلح در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × سه =