سومین اسکار سینمای ایران در راه است؟

♦به گزارش سلام نیوز فیلم سینمایی «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که اخیرا حق پخش آن را در آمریکا کمپانی آمازون در اختیار گرفته، در پیش‌بینی زودهنگام نشریه ورایتی درباره برندگان اسکار ۲۰۲۲ به عنوان بخت اصلی کسب اسکار بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) معرفی شده است.
در فیلم «قهرمان» امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی‌ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.
در صورت تحقق پیش‌بینی نشریه ورایتی و کسب سومین جایزه اسکار برای ایران، فرهادی از آکی را کوراساوا با دو جایزه اسکار عبور خواهد کرد و با سه جایزه در کنار اینگمار برگمن و پس از فدریکو فلینی و ویتوریو دسیکا (چهار جایزه)، در رتبه دوم پرافتخارترین سینماگران در عرصه اسکار بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شرکت فرانسوی Memento Films International، فروش جهانی این فیلم سینمایی را عهداه دار شده است. مسئول فروش و تبلیغات شرکت فرانسوی Memento نیز که مسئولیت فروش این فیلم را همانند پنج فیلم قبلی اصغر فرهادی بر عهده گرفته، با دیدی خوش بینانه این پروژه را یک فیلم هوشمندانه و فوق العاده معرفی می‌کند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 4 = سه