فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته نمی‌شود/ این قصه‌ دیگر تمام شده است

♦به گزارش سلام نیوز فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی سریال مناسبتی ماه رمضان ۱۴۰۰ بود که از شبکه دو سیما پخش شد و در نظرسنجی صداوسیما در جایگاه سوم سریال‌های رمضانی قرار گرفت.

این سریال که با تغییر بازیگر نقش اول آن در فصل چهارم همراه بود مانند فصل‌های گذشته خود از سمت مخاطبان با اقبال مواجه نشد و نقدها و نظرهایی درباره افت کیفیت فصل چهارم در حین پخش این سریال و پس از اتمام آن در فضای مجازی منتشر شد.
نکته جالب اینکه حسن وارسته نویسنده این سریال معتقد بود قصه «بچه مهندس» در فصل سه به پایان می‌رسید و او در تازه ترین گفتگوی خود اعلام کرده به ادامه نگارش این سریال برای فصل پنجم علاقه ای ندارد.
همچنین با توجه به پیگیری های خبرنگار صبا اگر تلویزیون قصد ادامه تولید «بچه مهندس» را داشته باشد، باید با عوامل جدیدی از جمله تهیه‌کننده دیگری برای فصل پنجم مذاکره کند.
حال به نظر می‌رسد برخلاف رویه این چند سال صدا و سیما که سریال‌ها را به فصل‌های بعدی می‌رساند، سریال «بچه مهندس» ادامه پیدا نخواهد کرد و فصل پنجمی برای این سریال درکار نخواهد بود، مگر صدا و سیما بخواهد این قصه تمام شده را همچنان ادامه دهد.
البته زمانی که یک سوژه قابلیت پرداخت خود را از دست داده و دیگر ظرفیت ادامه دادن ندارد، تصمیم درست پایان دادن به آن سوژه است، چراکه اصرار به پرداختن قصه‌ای تمام شده نه تنها کیفیت را پایین می‌آورد بلکه باعث می‌شود هزینه‌ای که می‌تواند صرف یک قصه نو و تازه شود در مسیری اشتباه به هدر رود.
ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دادند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 6 = سه