«فلسطین جان من و جان شما» به زودی برای مخاطبان شبه قاره

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ،مستند «فلسطین جان من و جان شما» همبستگی مردم پاکستان با ملت مظلوم فلسطین را در کانال اردوی شبکه سحر به تصویر می کشد.
محمد علی ذاکری تهیه کننده مستند «فلسطین جان من و جان شما» گفت این مستند با موضوع حمایت و پشتیبانی مردم پاکستان از فلسطینیان، تولید و آماده پخش از کانال اردوی شبکه سحر شده است.
ذاکری افزود: این مستند ضمن انعکاس و بازتاب حملات وحشیانه اخیر نیروهای اشغالگر صهیونیستی به غزه، عکس العمل مقامات پاکستانی به این حملات و جنبه حقوقی اشغال فلسطین بر اساس قوانین بین المللی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
بررسی دلایل ھمبستگی کامل بین مردم، مقامات سیاسی، نظامی و احزاب مذھبی در پاکستان در قبال مسئله فلسطین از گذشته تا کنون از موضوعات مطروحه است که تهیه کننده این مستند به آن اشاره کرد.
وی ادامه داد: از دیگر نکاتی که در این برنامه مورد واکاوی قرار گرفته است استفاده از نظرات شخصیتھای مھم از جمله وزرای مطرح کابینه دولت، سناتورھا و حقوقدانان پاکستانی است که در آن به بررسی موضع پاکستان در قبال شایعه تحت فشار قرار گرفتن این کشور برای به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل پرداخته شده است.
مستند «فلسطین جان من و جان شما» در دفتر نمایندگی صداوسیما در پاکستان در دو قسمت به زبان های اردو و فارسی با گویندگی عظیم سبزواری و سید علی رضوی تولید شده و به زودی از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × = بیست هشت