مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت بر لزوم تسریع در واکسیناسیون تاکید کرد

♦به گزارش سلام نیوز دکتر محمدحسین حیدری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و ناظر ویژه وزیر در امر واکسیناسیون کووید-١٩ با حضور در همدان، روند اجرای واکسیناسیون سراسری علیه کرونا را در استان بررسی کرد.

دکتر حیدری در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی همدان به لزوم افزایش سرعت عمل در واکسیناسیون بر اهمیت پاسخگویی به پرسش ها و مسائل مردم در حوزه واکسن تاکید کرد.

وی دستیابی به هماهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه را ضروری دانست.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به نقش کارآمد مدیریت دانشگاه های علوم پزشکی در مدیریت موفق بحران کرونا هدف از سفر به همدان را بررسی روند اجرای واکسیناسیون سراسری علیه کرونا بر اساس دستور وزیر بهداشت اعلام کرد.

میزان ابتلا به کرونا در استان همدان

دکتر رشید حیدری مقدم رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان نیز در این نشست با قدردانی از اشراف و آگاهی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت بر مسائل حوزه های مختلف توضیحاتی در مورد اقدامات دانشگاه در مبارزه با کرونا بیان کرد.

وی با اعلام آخرین گزارش های مربوط به میزان ابتلا به کرونا در استان، بر تقویت فعالیت مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا تاکید کرد.

بازدید دکتر حیدری از مراکز آموزشی درمانی بعثت، شهید بهشتی و دیباج

در ادامه سفر دکتر حیدری و هیات همراه از مراکز آموزشی درمانی بعثت و شهید بهشتی، مرکز دیباج و آزمایشگاه تشخیص کرونا بازدید کرد.

براساس این گزارش، بازدیدکنندگان با حضور در مرکز دیباج توصیه های لازم را ارائه کردند و موارد در دستور کار هیات رییسه دانشگاه قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ پنج = 8