♦ معاون جنبش نجباء/حمایت از محرومان، رویه ایشان بود

به گزارش سلام نیوز حجت‌الاسلام سید علا جزایری ، معاون جنبش نجباء عراق ، امروز(چهارشنبه) در همایش “مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی” گفت: حاج قاسم سلیمانی در حمایت از مستضعفان و دوست داران اهل بیت علیهم السلام و پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در لبنان ، سوریه ، عراق ، بحرین ، یمن و در سراسر جهان در افغانستان و پاکستان نقش اساس عمده ای داشت.

وی افزود: هر جا که مستضعف و محرومی در جهان یافت شود که در معرض ظلم و ستم و طغیانگری طاغوت های زمانه قرار دارد ، نفس گیرا و دستان حاج قاسم سلیمانی در آنجا وجود داشت تا از آنها دفاع کرده و حمایت به عمل آورد و دست ظلم و ستم را از آنجا کوتاه کند .این ویژگی هایی که حاج قاسم سلیمانی از آنها بهره می برد به همراه صفات نیک اخلاقی و پایبندی بسیار دقیق به شرع مقدس اسلام و تواضع و ساختار اخلاقی والایی که حاج قاسم سلیمانی به همراه داشت ، همه این ساختارها باعث شده بود تا او از جایگاه والایی میان آحاد ملت عراق و تمامی ملت های منطقه و طلاب علوم دینی و دفاتر مراجع و خود مراجع برخوردار شود.

معاون جنبش نجباء تصریح کرد: بسیاری از مراجع در حوزه علمیه نجف اشرف حاج قاسم سلیمانی را دوست می داشتند و به دیدگاهایش اهتمام می ورزیدند و خبرهایش را دنبال می کردند . برخی از مراجع به ندرت پیش می آید که پذیرای کسی باشند اما وقتی که می شنیدند ، حاج قاسم سلیمانی حضور به هم رسانده است ، خود آنها توسط دفترشان با او تماس می گرفتند و به او خوشامد می گفتند تا به واسطه او در جریان اوضاع کشور و منطقه به طور کلی قرار گیرند و در جریان مشکلات موجود و راه حل ها قرار می گرفتند.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی برای همه مشکلات راه حل هایی داشت . او دارای نگرش ژرف و عمیق و وسیعی بود که همه منطقه بلکه همه جهان را در برمی گرفت .
شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث بیدار شدن وجدان تمام امت مسلمان شد حتی کسانی که از این خط دور بودند و از این طرز تفکر دور بودند . خون حاج قاسم سلیمانی آنها را به راه صحیح بازگرداند . خون حاج قاسم سلیمانی همچون خون امام حسین بود

درباره ی ameri

مطلب پیشنهادی

صلح طلبی در سخنان امام علی علیه السلام

متن زیر یادداشتی است که مصطفی دلشاد ، استاد دانشگاه در مورد اصالت صلح در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = دوازده