نویسنده عبری :”اسرائیل”نفس های آخر را می‌کشد!

♦به گزارش سلام نیوز روزنامه عبری “هاآرتص” مقاله ای از نویسنده مشهور صهیونیست (آری شبت) را منتشر کرد که در آن می نویسد: به نظر می رسد ما با سخت ترین افراد تاریخ روبرو هستیم و هیچ راهی جز شناسایی آنها و احقاق حقوق آنها و پایان دادن به اشغال نیست.

 شبات مقاله خود را با گفتن این جمله آغاز كرد: به نظر می رسد كه ما نقطه بازگشت را پشت سر گذاشته ایم و این احتمال وجود دارد كه “اسرائیل” دیگر نتواند به اشغال ادامه دهد ، باید شهرک سازی ها را متوقف کند و به صلح برسد و دموکراسی را نجات دهد و سرزمین را بین مردم  تقسیم کند.

 وی افزود: در این صورت ، هیچ طعمی برای زندگی در این کشور وجود ندارد ، و هیچ طعمی برای نوشتن در “هاآرتص” و هیچ طعمی برای خواندن “هاآرتص” وجود ندارد. شما باید همان کاری را انجام دهید که روگل آلفر دو سال پیش پیشنهاد کرده است ، که ترک کشور فلسطین است. اینکه “اسرائیلی” و یهودیت یک عامل حیاتی در هویت است ، و اینکه شهروند “اسرائیلی” نه تنها از لحاظ فنی ، بلکه از نظر روانشناسی نیز پاسپورت خارجی داشته باشد؛تزهایی است که دوران آن دیگر تمام شده است. با دوستان خداحافظی کنید و به سانفرانسیسکو ، برلین یا پاریس بروید.

از کشورهای فوق ملی گرایی جدید آلمان ، یا کشورهای فوق ملی گرایی جدید آمریکایی ، باید منطقی باشند و این آخرین نفس “دولت اسرائیل” است که باید آن را تماشا کرد. ما باید سه قدم به عقب برگردیم تا غرق شدن دولت دموکراتیک یهود را تماشا کنیم. 

وی اذعان می کند: شاید هنوز نقطه بازگشت را پشت سر نگذاشته ایم. هنوز هم ممکن است با پایان دادن به اشغال ، متوقف کردن فعالیت شهرک سازی ، اصلاح صهیونیسم  و نجات دموکراسی راه بهتری برویم. 

 نویسنده ادامه می دهد:من دستان خود را بر چشم نتانیاهو ، لیبرمن و نئونازی ها گذاشتم تا آنها را از هذیان صهیونیستی بیدار کنم ، اینکه ترامپ ، کوشنر ، بایدن ، باراک اوباما و هیلاری کلینتون تنها خیال می بافتند.

 این سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیستند که بتوانند فعالیت شهرک سازی را متوقف کنند. تنها کسی که در جهان می تواند “اسرائیل” را از خود نجات دهد ، خود “اسرائیلی ها” هستند . من از شما می خواهم که راه سوم را پیدا کنید که یا زنده بمانید یا بمیرید.

 نویسنده روزنامه هاآرتص تأیید می کند:”اسرائیلی ها” از وقتی به فلسطین آمده اند ، می فهمند که اینها نتیجه دروغی است که جنبش صهیونیستی ابداع کرده و طی آن تمام فریب ها در شخصیت یهودیان در طول تاریخ به کار رفته است.

 این جنبش با بهره برداری و تقویت آنچه هیتلر هولوكاست نامید ، توانست جهان را متقاعد كند كه فلسطین “سرزمین موعود” است و این معبد ادعا شده در زیر مسجدالاقصی است. 

 این نویسنده به استناد یافته های باستان شناسان غربی و یهودی بود که معروف ترین آنها “اسرائیل فلینشتاین” از دانشگاه تل آویو بود ،در ادامه  تأکید کرد که معبد نیز دروغ است و یک افسانه است که وجود ندارد ؛ همه کاوش ها ثابت شده است که هزاران سال پیش کاملا ناپدید شده است و این صریحاً در تعداد زیادی از مراجع یهودی بیان شده و بسیاری از باستان شناسان غربی تأیید کرده اند .

 آخرین آنها در سال 1968 میلادی بود . باستان شناس انگلیسی دکتر “كاتلین كابینوس”هنگامی كه مدیر حفاری در مدرسه باستان شناسی انگلیس در اورشلیم بود ، حفاری هایی را در اورشلیم انجام داد و به دلیل افشاگری از فلسطین اخراج شد.

 وی تاکید می کند: جایی من تصمیم گرفتم که بگویم هرگز اثری از معبد سلیمان وجود نداشته است ، و متوجه شدم این همان چیزی است که بنی اسرائیل دقیقا از آن نام می برند.

 “ساختمان اصطبل های سلیمان” از ابتدا کاری به سلیمان یا اصطبل ندارد. در عوض ، این یک مدل معماری از کاخی است که معمولاً در چندین منطقه در فلسطین ساخته شده است. 

“کاتلین کنیون” نیز توسط انجمن صندوق اکتشاف فلسطین آمد تا روشن کند آنچه در روایت های کتاب مقدس ذکر شده است راست یا دروغ است. وی در اواسط قرن نوزدهم در تاریخ”خاور نزدیک” فعالیت زیادی در انگلیس نشان داده است.

 وی تأکید کرد که نفرین دروغ همان چیزی است که “اسرائیلی ها” را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

 “اسرائیلی ها” می دانند که هیچ آینده ای در فلسطین ندارند ؛ زیرا آنها دروغ گفته اند سرزمینی بدون مردم نیست. 

 وی در پایان تاکید می کند به نظر می رسد فلسطینی ها با بقیه انسان ها متفاوت هستند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× شش = 24