هها شهرک نشین به مسجد مبارکه الاقصی هتک حرمت کردند

دهها شهرک نشین امروز پنجشنبه تحت حفاظت شدید نیروهای دشمن صهیونیستی به حیاط مسجد مبارک الاقصی حمله کردند.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز منابع بیت المقدس گزارش دادند که ده ها شهرک نشین به صورت گروهی به حیاط الاقصی حمله کردند و تورهای تحریک آمیزی را در منطقه شرقی مسجد و نزدیک نمازخانه باب الرحمه متمرکز کردند.

به عنوان بخشی از رفتارهای تحریک آمیز مداوم ، شهرک نشینان مراسم تالمودی عمومی را در حیاط مسجد مقدس الاقصی انجام دادند و با بهانه نشستن برای استراحت ، اقامت خود را در مسجد طولانی کردند.

و گروه های افراطی شهرک نشین قبلاً مکرراً به بهانه فصل تعطیلات یهودیان ، حملات گسترده ای را در ماه سپتمبر انجام داده اند.

این تهاجمات در دو شیفت صبح و بعد از نماز ظهر از طریق دروازه مغربی در دیوار غربی الاقصی تحت حمایت و همراهی نیروهای اشغالگر صورت می گیرد ، به عنوان بخشی از تورهای دوره ای که با هدف تغییر واقعیت در شهر مقدس و مسجد مبارکه الاقصی.

در طول تهاجمات ، نیروهای اشغالگر منطقه شرقی مسجد نمازگزاران و افراد مستقر را تخلیه کردند تا به طوفان شهرک نشینان کمک کنند.

اشغال بیت المقدس از طریق دستگیری ، تبعید و جریمه ، با هدف دور نگه داشتن آنها از مسجد الاقصی ، و رها شدن آن قبل از جاه طلبی های شهرک سازی مورد هدف قرار می گیرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 2 = دو