واکنش‌های مختلف به آزادی بانوی اسیر فلسطینی

واکنش های کاربران فضای مجازی عرب به آزادی بانوی فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

گزارش: علی صمدی

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی در پی آزادی، انهار الدیک، بانوی اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر قدس، واکنش ها به این موضوع در شبکه های اجتماعی عرب در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح می شود.
دراین خصوص بیان خواهد شد هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز پنجشنبه اعلام کرده است؛ دادگاه نظامی عوفر اسرائیل با قرار مالی 40 هزار شیکل، انهار الدیک را با اقامت اجباری در منزل خانواده اش در غرب شهر رام الله در کرانه باختری آزاد کرد.
همچنین اشاره خواهد شد؛ انهار الدیک (26 ساله) از روستای کفر نعمه در غرب رام الله در کرانه باختری، هشتم مارس همزمان با روز جهانی زن در حالی که 3 ماه باردار بود بازداشت و در شرایط دشواری در زندان های رژیم صهیونیستی به سر برده است و فعالان شبکه های اجتماعی به ویژه با توجه به شرایط نامناسب و دشوار وی به دلیل بارداری، پویش آزادی وی را به راه انداختند.
ابراز شادی بی وصف کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی از آزادی انهار الدیک و تاکید آنان بر تلاش برای آزادی دیگر اسرا و زندانیان، از موضوعات مطروحه در شبکه های اجتماعی بود که به آن نیز اشاره شده است.
«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 13شهریور ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = ده