پوستر اولین جشنواره «عصر رویش» رونمایی شد/ جشنواره‌ای برای شناسایی استعداد‌های مردمی و صلح ساز اجتماعی

نشست رسانه‌ای اولین جشنواره فرهنگی‌ هنری «عصر رویش» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

گزارش: حسین زرآبادی

به گزارش سلام نیوز محمدمهدی حسن‌زاده مدیرعامل موسسه نویدآوران 14 در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «عصر رویش» یک ماه است که از 8 دی‌ماه آغاز شده و تا 8 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با حضور داوران سرشناس به مدت دو هفته داوری خواهد شد و سرانجام آثار برگزیده این جشنواره اواخر بهمن‌ماه معرفی و صاحبان آثار برگزیده با اهدای جوایز ارزنده تقدیر خواهند شد.

حسن‌زاده بیان کرد: این جشنواره با مشارکت و همت نهاد‌های فرهنگی هنری از جمله آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف برنامه‌ریزی شده و عموم مردم، هنرمندان و دانش‌آموزان می‌توانند در آن شرکت کنند.

حسن زاده ادبیات مقاومتی، اقتصاد مقاومتی، محله و خانواده اسلامی، جهاد، خدمت، اخلاص، ایثار و ازخودگذشتی، شکوه و بالندگی ایران و گام دوم انقلاب اسلامی را از موضوعات محوری این جشنواره برشمرد.

علیرضا امیدی دبیر این جشنواره نیز گفت: با توجه به اینکه واژه مردم از کلیدواژه‌های مهم حاج قاسم بود لذا این جشنواره در همین راستا تعریف شد و عنوان جشنواره مردمی را به خود اختصاص داد و  هدف از برگزاری این جشنواره کشف و شناسایی استعداد‌های مردمی و مساعدت به رشد آن‌هاست.

امیدی تصریح کرد: دریافت آثار ارسالی از 8 دی‌ماه توسط دبیرخانه مجازی این جشنواره آغاز شده است و تا8 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت .

دبیر جشنواره فرهنگی هنری عصر رویش با بیان اینکه راه‌های ارتباطی با این جشنواره پیام‌رسان‌های ایتا، تلگرام و اینستاگرام باعنوان asrerouyesh است، مطرح کرد: فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، خوانندگی، پوستر و داستان مصور، عکس، نماهنگ و فتوکلیپ، موشن‌گرافی، تئاتر، داستان کوتاه و ستون ادبی، نقاشی و کاریکاتور، دلنوشته، شعر و ترانه، سرود و تواشیح از عناوین مهم این جشنواره مردمی است که عموم مردم می‌توانند آثار خود را به آن ارسال کنند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = هیچ