پیام اینستاگرامی وزیر امور خارجه در دعوت به انتخابات ریاست جمهوری

♦به گزارش سلام نیوز محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی ویدیویی در حساب کاربری خود در اینستاگرام ضمن دعوت از همه‌ ایرانیان برای حضور در پای صندوق‌ رای و شرکت در انتخابات، گفت: جمعه روزی است که از طریق صندوق‌ رای می‌توانیم دریچه‌های روشنایی و امید را برای آینده خود و فرزندانمان باز نگهداریم.

وی افزود: کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم‌ نبوده و نیستند، و من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است. اما قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیافزاید، از آنها نخواهد کاست.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ملت توسعه‌خواه، ملتی است که هیچ فرصتی را، حتی ظاهرا کوچک، برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد.

ظریف با بیان اینکه مردم ما مؤثرترین ضامن آزادی، امنیت، سربلندی و پیشرفت کشور هستند،تاکید کرد: مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم، در داخل و خارج، در تعیین سرنوشت خود قدرت ملی را رقم می‌زند، منافع ملی را در سطح جهانی پاسداری می‌کند و پشتوانه اصلی برای تعامل سازنده بین‌المللی است.

وی گفت: مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی اظهار داشت : افزایش مشارکت به ناامیدی تندروهای بیرونی و درونی، صهیونیست ها و تروریست‌های اقتصادی، که با ایران‌هراسی و برجام‌ستیزی چشم طمع به شکست تعامل و افزایش تحریم‌ها دوخته‌اند، خواهد انجامید. مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند.

ظریف با بیان اینکه امیدوارم در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم فرصت تازه‌ای برای حرکت به سوی ایرانی آباد،‌ آزاد و توسعه‌یافته خلق کنند،گفت: دست در دست هم، ۲۸ خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ نُه = 12