کدام کاندیداهای ریاست جمهوری احراز صلاحیت می شوند؟

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی افزود: دیشب نامه اسامی نامزد‌های احراز صلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور ارسال شد.

وی اضافه کرد: اعضای شورای نگهبان دیروز درباره برخی داوطلبان ابهاماتی داشتند که با دعوت از این افراد توضیحات آن‌ها را شنیدیم.

بنا بر خبرهای واصله به خبر نگار سلام نیوز شب گذشته خبری غیر رسمی منتشر گردید که در آن چند تن از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم احراز صلاحیت آنها نهایی شده بود . در این لیست اسامی زیر به چشم می خورد:

۱. سید ابراهیم رئیسی
۲. محسن رضایی
۳. محسن مهرعلیزاده
۴. سعید جلیلی
۵. علیرضا زاکانی
۶. عبدالناصر همت

بنا بر گزارشات واصله علی لاریجانی ، اسحاق جهانگیری ،مسعود پزشکیان ، محمد شریعتمداری ، سعید محمد و قاضی زاده هاشمی در لیست احراز صلاحیت شدگان برای سکان اجرایی کشور حضور ندارند.

ایران پرس اشاره کرد  نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفته بود که پرونده هایی از اسحاق جهانگیری به شورای نگهبان ارسال کرده که البته با اطلاعیه دفتر معاون اول رئیس جمهور وجود این پرونده ها رد شد.

درباره محسن رضایی هم گفته می شد وضعیت سلامتی او مورد بحث است که البته دیشب فیلمی از فوتبال بازی کردن او در فضای مجازی منتشر شد که کاربران، انتشار آن را تعمدی برای اعلام سلامتی کامل جسمی رضایی ارزیابی کردند. 

گفتنی است لیست نهایی و رسمی شورای نگهبان هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 × هفت =