کشف خانه سیاه در آمریکا / ترانزیت نژادی و قاچاق انسان در خانه‌ای در ایالات متحده

به گزارش سلام نیوز به نقل از رویترز خانه ای در ایالات متحده کشف و شناسایی و سپس مورد حمله پلیس قرار گرفت که مشکوک به قاچاق انسان و ترانزیت نژادی از ایالات متحده به دیگر نقاط جهان بود.

08:03:15

پلیس ایالات متحده در پاسخ به گزارش های آدم ربایی روز جمعه گفت که آنها بیش از 90 نفر را در یک خانه دو طبقه حومه در هوستون گرفتار کرده بودند و مشخص بود قصد ترانزیت انسان را داشته اند .

وی تاکید کرد از مدتی پیش و بنا بر گزارش های واصله آن ها مظنون بودند که از این افراد در یک عملیات قاچاق انسان استفاده می کنند.

«دارین ادواردز» دستیار رئیس اداره پلیس هوستون گفت: 90 قربانی ، همه به جز پنج نفر آنها ، از خانه خارج شده و آب و غذا به آنها داده شد.آن ها را مورد ربایش قرار داده و به احتمال زیاد اعضای بدن آن ها مورد استفاده قرار می گرفت. عده ای را نیز با اهدافی که هنوز تحقیقات در این زمینه کافی نیست مستقما قاچاق می کردند که همه از مصادیق قاچاق انسان است.

وی گفت: آنها با لباسهای اصلی خود در آنجا بودند و همه با هم در یک مکان آلوده زندانی شده بودند و از نژادهای گوناگون بودند. خوشبختانه در بین آنها کودکی یافت نشد.

«ادوارد » در ادامه تاکید کرد: حداقل تعداد زیادی از افراد، علائم عفونت COVID-19 را نشان داده اند ، از جمله تب و کاهش حس ذائقه یا بویایی.

بلومبرگ نیز اشاره می کند در حین بازجویی در صحنه از برخی قربانیان اطلاعاتی مبنی بر اینکه  قاچاقپیان از این افراد دقیقا قصد چه سوء استفاده ای را داشتند به دست نیامده است و نیاز به تحقیقات تکمیلی دارد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 − سه =