کنفرانس بین المللی مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی

به گزارش سلام نیوز یکی از بهترین روش ها برای ماندگار کردن شخصیت‌های برجسته و قهرمانان ملی و بین المللی، تبیین نقش آنها در روند حوادث بزرگ تاریخ و ترویج آن برای نسل های آینده با تاثیرات عملکردی این بزرگان در زندگی آنها است.

بر این اساس مجمع جهانی صلح اسلامی با هدف تبیین ابعاد شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی و نقش ایشان در توسعه صلح و امنیت در منطقه و جهان، اقدام به برگزاری کنفرانس «نقش شهید سلیمانی در ایجاد صلح، امنیت و عدالت منطقه‌ای و جهانی» با حضور نخبگان و اندیشمندان در باغ کتاب تهران در سال 98 نمود، که با استقبال و موفقیت خوبی همراه بود و با پیشنهاد برخی از مسئولین و دستگاه ها مقرر شد مجمع جهانی صلح اسلامی با همراهی انجمن رهپویان فرهنگی ایرانیان، دبیرخانه ای ثابت برای بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی ایجاد کرده و هر ساله با نگاه تمدنی این همایش را به صورت کنفرانس بین المللی برگزار نماید.

بر این اساس برنامه ریزی ها برای برگزاری یک کنفرانس بین المللی در دی و بهمن ماه 99 انجام شد که با عنایت به پیشنهاد دانشگاه امام حسین(ع) جهت همکاری و مشارکت در برگزاری کنفرانس «مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی»، با مدیریت انجمن رهپویان فرهنگی ایرانیان، مقرر گردید که این کنفرانس با قوت بیشتر و برنامه ای نو پیگیری و مراحل اجرایی خود را دنبال نماید.

کنفرانس بین المللی مکتب شهید سلیمانی  و تمدن نوین اسلامی در روز های 26 تا 29 بهمن ماه سال جاری با مشارکت و همراهی اندیشمندان و دستگاه های همکار و علاقه مندان این عرصه برگزار گردید؛  که به اختصار گزارشی از روند کار ارائه می گردد.

اهداف:

  1. مقابله با ادبیات سازی و تصویرسازی مغرضانه نظام استکباری و دشمنان از شهید سلیمانی

  2. تولید ادبیات مفهومی صحیح و توجه دادن نخبگان خارج از کشور به مبانی فکری، اندیشه ای وتمدنی شهید سلیمانی

  3. تبیین و تشریح ضرورت ها و الزامات فعالیت های شهید سلیمانی برای صلح، عدالت و امنیت منطقه‌ای و جهانی

  4. مبانی سازی از اندیشه و عمل شهید سلیمانی برای الهام بخشی در حوزه تمدن نوین اسلامی.

جهت مشاهده گزارش کنفرانس بین المللی مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی روی آیکون زیر کلیک نمائید. جهت مشاهده فیلم پنل های کنفرانس بین المللی مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی روی آیکون زیر کلیک نمائید.

مطلب پیشنهادی

پنل دوم کنفرانس” ائتلاف جهانی سازمان‌های مردم نهاد” برگزار شد/ تاکید بر لزوم افزایش همکاری و تجمیع نیرو مقابل ظلم و بی عدالتی در جهان

پنل دوم همایش بین المللی “ائتلاف جهانی سازمان‌های مردم نهاد برای صلح،عدالت و همگرایی ملل” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + نُه =