♦استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای توسعه آموزش قرآنی

به گزارش سلام نیوز علی جهانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: این انقلاب مبتنی بر حاکمیت قرآن و احکام اسلامی عملیاتی شده است و توانسته گفتمان جدیدی از اسلام و انقلاب برپایه دیانت و تعالیم قرآن و سنّت را عرضه نماید.

جهانی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی تصریح کرد: گروه‌هایی که در کنار پیشرفت و توسعه نظام سازمان تأمین اجتماعی به رشد نظام و تعالی مبانی قرآنی اهمیت می‌دهند قابل تقدیر هستند.
وی با بیان اینکه همکاران در قالب کمیته‌ها و گروههای برگزار کننده سازماندهی شده بودند اذعان داشت: با تمام محدودیت‌های ارتباطی، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را ابلاغ نمودیم تا با برنامه ریزی مناسب، مدیریت مطلوب و راهکارهای دقیق مسابقات را به خوبی برگزار نمایند.

وی با اشاره به اینکه کادر پزشکی و درمان سازمان تأمین اجتماعی در این ایام خدمات قابل توجهی در مبارزه با کرونا داشته است افزود: همکاران ما با توسل به آیات نورانی قرآن کریم توانستند در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با وجود خطراتی که در کمین‌شان است، جانفشانی کرده و در خط مقدم مقابله با کرونا حضور فعالانه داشته باشند.

وی به همکاران بخش درمان که بی‌ادعا و بی‌وقفه در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی به خدمت رسانی مشغولند اشاره کرد و گفت: تعدادی از همکاران درمانی و بیمه‌ای این سازمان در راه خدمت در مواجهه با ویروس کرونا و درمان بیماران کووید ١٩ بیمار و یا به افتخار شهادت نائل شدند.

جهانی با بیان اینکه بیش از ٣٠ درصد حجم درمان تأمین اجتماعی کشور بر عهده استان تهران است خاطر نشان کرد خدمت همه جانبه به بیمه شدگان و شهروندان در پرتو تعالیم قرآنی در سازمان تأمین اجتماعی شکل گرفته است و ما باید آن را در قالب برنامه‌های عملیاتی و اجرایی تقویت کنیم.

وی به ٤٥ میلیون بیمه‌شده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و اعلام کرد شرکای اجتماعی سازمان شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می‌باشند که این جامعه آماری از وسعت و گستردگی متنوعی برخوردار است.

این مقام مسئول تصریح کرد حضور ارزشمند و فعال بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به بیمه‌شدگان در سطح کشور قابل تقدیر است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + 4 =