شرفی: آب و گاز را در کوتاهترین زمان پس از زلزله وصل کردیم

♦ به گزارش سلام نیوز سردار شرفی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: پس از زلزله در سی سخت، بسیاری از زیرساخت ها مثل برق، آب، مخابرات، تلفن و گاز بلافاصله در کوتاهترین زمان وصل شد.

وی افزود: نیروی انتظامی هم به لحاظ رسالت و ماموریتش در تمام فرآیند این کار از ساعات اولیه حادثه به عنوان اولین سازمان در صحنه حضور یافت.

شرفی تاکید کرد: در چهار محور نیروی انتظامی برنامه ریزی بسیار خوبی داشته که از جمله بحث امدادرسانی اولیه بوده که در کنار مردم بود.موضوع های بعدی تامین نظم و امنیت به ویژه حراست و حفاظت از اموال مردم و بحث ارائه تسهیلات ترافیکی بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: مسئله بعدی بحث همکاری با سایر سازمان‌ها برای ادامه این فرآیند بوده که از لحظه ورود تا مراحل پایانی این موضوع که بحث عادی سازی و در واقع مرمت سازی و بازسازی است همکاران ما حضور دارند.

سردار شرفی با اشاره به اینکه سردار اشتری فرمانده ناجا در تماس تلفنی بیان کرده که هر چه از نظر تامین منابع انسانی و سایر تجهیزات و ابزار نیاز است در اختیار مردم زلزله زده سی سخت قرار داده شود.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است تعمیرات واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله تا پایان فروردین ماه و نوسازی تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۰ صورت گیرد.

درباره ی ameri

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت + = 10