♦قالیباف با رئیس دومای روسیه دیدار کرد

به گزارش سلام نیوز دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به «ولادیمیر پوتین» را به «ویچسلاو والودین» رئیس مجلس دومای روسیه تقدیم کرد.

قالیباف ضمن تقدیم این پیام به رئیس دومای روسیه گفت : همانگونه که وجود ایران مستقل به نفع روسیه است، وجود روسیه مقتدر نیز به نفع ایران است.

وی افزود : روابط پایدار و راهبردی میان دو کشور مورد تاکید جمهوری اسلامی است . تغییر و جابه جایی در کاخ سفید در نگاه راهبردی ما به مناسبات تهران – مسکو اثری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مداخلات آمریکا در منطقه از جمله در تحولات عراق، سوریه و… تاکید کرد: نقشه‌های بلند مدت آمریکا به جز ضرر و زیان برای منطقه و به ویژه برای ایران و روسیه اثری ندارد.

در این جلسه همچنین «ویچسلاو والودین» ضمن اشاره به اهمیت روابط میان دو کشور و با قدردانی از اهتمام ویژه رهبرمعظم انقلاب برای تحکیم و تقویت روابط دوجانبه، تاکید کرد: اینجانب مکلف شده‌ام که پیام رهبر عالی مقام ایران را دریافت و سریعاً به رئیس جمهور منتقل کنم و لذا به محض اتمام این جلسه، پیام آیت‌الله خامنه ای را به دست آقای پوتین خواهم رساند.

رئیس دومای روسیه با بیان اینکه اهمیت ویژه این سفر را به خوبی درک می‌کنیم، گفت: همه تلاش خود را برای این سفر مهم که دارای این پیام مهم هست انجام داده‌ایم.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = نُه