♦ بودجه یک کار کارشناسی است که متخصصین بررسی می کنند

به گزارش سلام نیوز رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را بهم زده بود، گفت: باید بابت آنچه دیروز اتفاق افتاد از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم.

مسأله لایحه بودجه امسال با سال‌های گذشته خیلی تفاوت داشت زیرا از همان روز اولی که در ۱۳ و ۱۴ آذر که بودجه را تقدیم کردیم، یک کار تبلیغاتی گسترده برای بودجه شروع شد.

محمود واعظی گفت: گزارشی که چند روز پیش دفتر من تهیه کرد، تعداد توئیت‌ها، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایی که برای بودجه کردند اصلا قابل مقایسه با بودجه هیچ سالی نبوده است.

وی عنوان کرد: بودجه یک کار کارشناسی است که باید متخصصین بنشینند و بررسی کنند و هیچ احتیاجی نیست قبل از تصمیم‌گیری انقدر تهمت بزنند و بگویند بودجه برای فروپاشی بوده است. اینها حرف های بسیار نامناسبی است. از طرف دیگر بارها اعلام کردیم موضوع بودجه با توجه به اینکه به زندگی مردم و تجار ارتباط دارد، خواهش کردیم تا وقتی هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است این قدر کار تبلیغاتی و روانی انجام نشود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مثلا در ارتباط با کالای اساسی، نظر دولت این است که ارز ۴۲۰۰ تومان را ادامه دهد تا وقتی که فضای جامعه و بین‌المللی بهتر شد، ارز ۴۲۰۰ را آرام آرام بردارد تا شوک قیمتی به کشور وارد نشود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه × = 27