خدا چرا امروز به جمهوری اسلامی پیروزی می‌دهد؟

گزارش: بهنام نداف

♦به گزارش سرویس اندیشه سلام نیوز شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع رزمندگان ایرانی در سوریه گفت :چرا خدا ملت ایران را پیروز می کنه؟ خدا چرا امروز به جمهوری اسلامی پیروزی میدهد؟ این پیروزی ها روزبروز وسعتش بیشتر خواهد شد. هر چند آمریکا و سعودی بخواهند کاری کنند نمی‌توانند. این اراده الهی است و اینها هیچ پشیزی نیستند در مقابل اراده الهی، چون این ملت آماده جانفشانی است. لیاقت پیروزی درونشان وجود دارد لیاقت دارند.
وی ادامه داد: نصرت خدا به نسبت لیاقت است این ظرفیت را هم در رهبرمان داریم که بدون ادعا خادم است، خادم برای کل امت اسلامی و بدون ادعا، و هم ملتی داریم که واقعاً نشان داده یک ملت فداکاری است هم برای ملتش، هم برای کشورش، هم برای مذهبش و هم برای اسلام.
ایشان تاکید کرد :شما جزء این ها هستید امروز شما پرچمدار این حرکت هستید انتخاب شده های الهی برای این کارهستید. پرچم امروز دست شماست، حقش را خوب ادا کنید. در خیبر پیامبر اعظم شمشیر را دست کسی داد که حقش را ادا کند که آن امیرالمومنین بود، در خیبر را از جا کند، این قدرت ایمان امیرالمومنین بود آن که در جنگها پیغمبر را نصرت می‌کرد ایمان بود، نه قدرت شمشیر.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + 8 =