چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی

به گزارش سلام نیوز امروز جهان به خوبی شاهد موارد مهم نقض حقوق بشر توسط زورگویان و مدعیان حقوق بشر در اقصی نقاط جهان و بیزاری از آن است. یكی از آشكارترین موارد نقض حقوق بشر از سوی دولت آمریكا، حملۀ موشكی ناو جنگی این كشور در خلیج فارس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در 12 تیر‌ماه سال 1367 بود که منجر به شهادت 290 مسافر و خدمه این پرواز شد و در دنيا همانند يك لکه، روي سردمداران آمريكايي را تا ابد سياه كرده است.

حمایت های این کشور از گروه های تروریستی همانند داعش و القاعده که غیرنظامیان و زنان و کودکان بسیاری را در سرزمین های اسلامی به قتل رسانده اند، حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی که با محاصرۀ نوار غزه زنان، کودکان و غیرنظامیان بسیاری را در تأمین ضروریات زندگی با مشکل مواجه ساخته است، تحریم های غذایی و دارویی به ویژه در شرایطی که بیماری خطرناک کرونا جان هزاران انسان را در ایران و سایر کشورهای جهان تهدید می کند، در کنار بی شمار نقض حقوق بشر در  داخل آمریکا همگی مواردی از نقض حقوق اولیۀ انسانها هستند که توسط مدعیان حقوق بشر صورت می گیرد.

12 تیرماه را روز افشای حقوق بشر امریکایی نامگذاری شده است به همین دلیل و به جهت حوادث داخل آمریکا مجمع جهانی صلح اسلامی وبیناری تحت عنوان “چهارمین همایش مجازی حقوق بشر آمریکایی” با همکاری جمعی از نخبگان خارجی و داخلی شنبه  14تیر ماه 1399 برگزار کرد.

 

گزارش کامل چهارمین همایش مجازی حقوق بشر آمریکایی

مطلب پیشنهادی

پنل دوم کنفرانس” ائتلاف جهانی سازمان‌های مردم نهاد” برگزار شد/ تاکید بر لزوم افزایش همکاری و تجمیع نیرو مقابل ظلم و بی عدالتی در جهان

پنل دوم همایش بین المللی “ائتلاف جهانی سازمان‌های مردم نهاد برای صلح،عدالت و همگرایی ملل” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 − = هیچ