تهدید کنندگان صلح و امنیت در جهان

به گزارش سلام نیوز ،دکتر مهدی مصطفوی در مصاحبه ای  به تهدید کننده اصلی صلح و امنیت در جهان امروزی یعنی امریکا و صهیونیزم بین الملل که جوامع بشری را به صورت جدی به خطر انداخته و ایمان مردم  به خداوند‌ و رسالت پیامبران را مورد هدف قرار داده اند اشاره نمود.
وی ادامه داد :نفی ارزش‌های الهی اخلاقی بی‌اعتنایی و لغو خودخواهانه قراردادهای بین المللی مورد تایید و احترام از اقدامات آمریکایی ها به شمار می رود. این سوال همواره مطرح است که آمریکا عامل کشتار غیرنظامیان در افغانستان و عراق چگونه مزورانه صحبت از مذاکرات صلح می کند؟ در صورتی که حقوق انسان و کرامت انسانی برایش مفهوم و معنایی ندارد.
وی گفت :ترامپ به عنوان رئیس دولت آمریکا یکی از فاسد ترین شخصیت های سیاسی جهان است کسی که در زمان ریاست جمهوری‌اش بیشترین ظلم و تضعیف حقوق را در مورد ملت مظلوم فلسطین انجام داده و بیشترین تنش ها را با کشورهایی مثل چین روسیه و حتی کشورهای اروپایی دارد به هیچ عنوان نمی تواند داعیه دار در برقراری صلح در جهان باشد.
ایشان در پایان افزود: امروز ما نیاز به برقراری صلح عادلانه در جهان داریم این صلح باید در پرتو ارزشهای اخلاقی انسانی و ارزشهای بین المللی باشد در این صورت حتماً مورد عنایت مردم و جوامع قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − 6 =