دو سیاهپوست و یک کودک دیگر قربانی خشم و تبعیض نژادی در آمریکا !

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از رویترز ، شب گذشته 10 ژوئن و به دنبال یک سلسله کشتارها در ایالت فلوریدای آمریکا و در تهاجمی دیگر یک مهاجم به دو سباهپوست از جمله یک نوزاد حمله کرد و پس از کشتن آن ها خود را نیز مورد اصابت گلوله قرار داد .

این رویداد دهمین رویداد مشابه ماه گذشته در فلوریداست با این تفاوت که اکنون هر سه قربانی به همراه ضارب جان خود را از دست داده اند.

گسترش خشونت بر اثر مشکلات اجتماعی ، کرونا ، تزلزل اقتصادی و بیکاری در آمریکا طی 5 سال گذشته به 1/3 برابر خود رسیده است و متخصصین اجتماعی و اقتصادی ایالات متحده را بر آن داشته است طی نامه ای به جو بایدن در هفته گذشته خواهان تشکیل کارگروه های محلی با تامین هزینه لازم برای مبارزه با خشونت ، آموزش روابط اجتماع مسالمت آمیز ، مبارزه با ترویج آزادی اسلحه در خانواده ها و مانند آن شدند.

کلانتری شهرستان پالم بیچ گفت که تیراندازی اخیر در داخل یک سوپرمارکت “عمومی” در رویال پالم بیچ 130 کیلومتری شمال میامی انجام شده است.

پلیس گفت که به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کرده است سه سیاهپوست که یکی از آنان کودک بود، بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده اند.

«تری باربرا» سخنگوی کلانتر شهرستان ، تأیید کرد که تیرانداز سفید پوست بعدا اسلحه را به سمت خود گرفته و شلیک کرده است.

روز گذشته نیز در ایالت میامی نزدیک فلوریدا و در رویدادی مشابه هنگام تیراندازی در یک مراسم جشن فارغ التحصیلی، سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

این رویدادها نشان از بحران اخلاقی گسترده در این کشور در کنار مشکلات اجتماعی و اقتصادی و نیز فقر معنوی دارد که شهروندان را در آستانه شرایطی قرار داده است که در اثر افزایش مشکلات و سوء مدیریت مسئولان اقدام به رفتارهای اجتماعی غیر انسانی و کشتار نمایند. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× سه = 6