روز سوم در فلسطین(جزئیات حملات) /پررنگ شدن مثلث فروپاشی رژیم صهیونیستی

♦به گزارش سلام نیوز درگیری ها در فلسطین اشغالی برای روز سوم ادامه دارد. در صبح روز سوم«تیپ های القسام» با موشک های جدید ، “کاتسا” را بمباران کردند .

08:49:35

“گردانهای القسام”صهیونیستی ، با 20 فروند موشک Q20 ، میدان تانکر “کاتسا” واقع در جنوب اشکلون،از دیروز در حالت پرتاب قرار داشتند. کانال 12 اسرائیلی گزارش داد که خط لوله انتقال سوخت بین «ایلات» و «اشکلون» با حمله موشکی از نوار غزه مورد اصابت قرار گرفت.

یک مقام اسرائیلی به رویترز گفت که خط لوله اسرائیل مورد اصابت قرار گرفته است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن خبر تاییید حمله گفت: مقاومت اکنون وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیست شده است.

ساعتی پس ازز آن و در اقدامی تلافی جویانه قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی ساحل شهر غزه و منطقه سودانیه را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی(حماس) اعلام کرد، صبح امروز با 100 راکت و موشک شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف گرفته است.

 در پی حمله شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در صبح امروز به نوار غزه، سه نفر زخمی ،سه کودک فلسطینی و دو فرمانده شاخه نظامی حماس نیز به شهادت رسیدند.همچنین در پی خیزش جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در شهر اشغالی «اللد»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این شهر اعلام حالت فوق‌العاده کرده است.

«ایاد البزم» سخنگوی وزارت امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، در پی حمله متوالی رژیم صهیونیستی تمام ساختمان‌های مربوط به مقر فرماندهی پلیس تخریب شده است.

رسانه‌های مختلف از ۳۰ حمله همزمان رژیم صهیونیستی به نوار غزه در صبح امروز خبر دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی«شهاب»، این رژیم با هدف گرفتن یک ساختمان مسکونی در «تل الهوا» در غرب غزه سه کودک فلسطینی را به شهادت رساند.

مثلث فروپاشی

گفتنی است عدم سکوت نیروهای مقاومت در اخراج فلسطینیان از محله شیخ جراح و از بین بردن مرر زمین های کشاورزی آنان برای شهرک سازی که حمله به جان و معیشت آنان به شمار می رود ، باعث گردید ارتش صهیونیستی از سرو صدا و برهم خوردن نقشه خود به خشم آمده و به بهانه کنترل اوضاع و درواقع به بهانه منکوب کردن مجدد فلسطینیان از غزه تا قدس ، همچنان اهداف گسترش دهنده خود در شهرک سازی را ادامه دهد مضاف بر آن شکست های متعدد و بن ست پیش روی صهیونیست ها در ایجاد یک دولت عادی و نوعی از هم پاشیدگی درونی ، بر شدت رفتارهای خشونت بار رژیم صهونیستی افزوده است. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی از سوی هم پیمانان خود که پیشتر بخش مهمی از قدرت خود را از آنان می گرفت و فشار جامعه جهانی باعث فرار رو به جلو و مبادرت به حملات سرکوبگرانه بیشتر به جای مدیریت اوضاع نموده است. این سه عامل یعنی فروپاشی درونی ، ادامه مقاومت در فلسطین و ایجاد شکاف بین دوستان قدیمی نتانیاهو این رژیم را با سقوطی بی سابقه دست به گریبان خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = سه