آخرین آمار شهدا در فلسطین اشغالی / 238 کشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی

♦به گزارش سلام نیوز روز سه شنبه ، مقامات بهداشتی فلسطین گزارش دادند که در نتیجه حملات اسرائیل به نوار غزه و درگیری ها و حوادث در کرانه باختری و بیت المقدس حداقل 238 فلسطینی کشته و بیش از 6000 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه  در یک آمار کلی که امروز منتشر شد ، اظهار داشت که حملات اسرائیل به نوار تاکنون جان 213 نفر  از جمله 61 کودک ، 36 زن و 16 سالمند ، علاوه بر مصدومیت یک هزار و 442 نفر دیگر را گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در یک گزارش اجمالی گفت که درگیری ها و تصادفات در کرانه باختری منجر به کشته شدن 23 فلسطینی ، علاوه بر مرگ یک نفر دیگر در قدس شد .

این وزارتخانه بعداً در بیانیه جداگانه ای گزارش داد که یک مرد جوان در شهر البیره در نزدیکی رام الله کشته شد.  همچنین افزود که بیش از 3800 زخمی در میان فلسطینیان در کرانه باختری و بیش از 1000 در اورشلیم اعلام شده است.

گفتنی است از 8 مه ، دور جدید درگیری ها بین فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی با شروع حملات در محله الحرام الشریف و شیخ جراح توسط رژیم صهیونیستی  و یهودیان افراطی در قدس آغاز شد چراکه اسرائیل اقداماتی را برای اخراج خانواده های فلسطینی از خانه های خود انجام داد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هشت = 10