آخرین گزارش تحقیقی وزارت بهداشت ایتالیا درباره کرونا

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از خبرگزاری ایتالیا (ANSA) وزارت بهداشت این کشور اعلام کرده است که در بررسی های علمی و میدانی خود ارتباط مستقیمی بین افزایش شیوع ویروس کرونا با ورود انواع جدید و مسری تر  آن پیدا کرده است و بیش از هرچیز باید از جهش و انتقال ویروس جدید جلوگیری شود.

در این گزارش آمده است: “اقدامات كاهش دهنده بیشتر و با سرعت بالاتر در سرتاسر ایتالیا مورد نیاز است .

ANSA همچنین می نویسد: اقدامات جلوگیری و مهار به موقع در مناطق پرخطر که بیشترین شیوع را دارد مانند جلوگیری از شلوغی اماکن پر تردد و مراکز خدمات بهداشتی باید دو چندان شود.

در این گزارش آمده است كه برای دستیابی به “كاهش هرچه سریع تر تعامل جسمی بین افراد” احتمال زیاد دولت ایتالیا محدودیت های بیشتری را اعمال کند.

در ادامه می افزاید: “در حال حاضر تنها چیزی که مهم است ، این است که  مردم از هرگونه تماس با افراد خارج از محله و شهری كه با آنها زندگی می كنند و این ارتباط گیری ضروری نیست ، خودداری كنند و تا آنجا كه ممكن است در خانه بمانند.در غیر این صورت شاهد فصل خطرناک تری از کرونا درجهان خواهیم بود”

  طبق گزارش وزارت درمان این کشور، میانگین سنی افرادی که COVID-19 مثبت دارند به 44 سال کاهش یافته است و نتیجتا سن ابتلا به کرونا روز به روز کاهش یافته و اینک رده سنی جوان نیز مانند سالخوردگان در خطر هستند.

بیشتر بخوانید:آغاز کارآزمایی بالینی واکسن استنشاقی رازی

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت × 6 =