آماده سازی کربلا برای شب نیمه شعبان

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از بغداد الیوم، اداره بهداشت استان کربلا امروز سه شنبه نهم شعبان، از امکان  زیارت نیمه شعبان در کربلا و اتخاذ تدابیر بهداشتی برای این مهم خبر داد .

صباح الموسوی، مدیر کل بهداشت کربلا گفت: این طرح شامل توزیع ۸۶ دستگاه آمبولانس در نزدیکی مراکز اورژانس در داخل شهر و راه های خارجی است و ۳۶ تیم پزشکی نیز بر آب نوشیدنی و مواد غذایی که در اختیاز زائرین قرار می گیرد نظارت می کند و بیمارستان سیار الزهراء آماده خواهد شد تا در صورت نیاز، در ارائه خدمات به زائرین مشارکت کند.

وی افزود: برنامه اضطراری اداره بهداشت برای زیارت شعبان، برای دومین سال پیاپی، بر تقویت اقدامات پیشگیرانه، افزایش آگاهی برای مقابله با ویروس کرونا، متمرکز شده است و تیم های بهداشتی از شهروندان می خواهند به اقدامات پیشگیرانه عمل کنند و با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت شخصی، برای افزایش آگاهی شهروندان، زائرین و صاحبان موکب ها، اقدام خواهند کرد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: اداره عملیات پزشکی و خدمات تخصصی وزارت بهداشت، با ۱۰ آمبولانس اداره ما را تقویت خواهد کرد و اداره بهداشت بابل و نجف نیز از ما حمایت و پشتیبانی پزشکی در مرزهای اداری دو استان خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار × 9 =