♦اصحاب رسانه می توانند وحدت افرین باشند

به گزارش سلام نیوز رییس مجمع نیروهای انقلاب شهرری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می توانند در وحدت آفرینی نیروهای انقلابی ری موثر باشند گفت: پذیرای مطالبات و انتقادات هستیم.

حجت الاسلام حسن عامری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شناخت پیشکسوتان عرصه انقلاب و جهاد در شهرستان ری اهمیت زیادی دارد و امروز بخش عمده ای از بدنه انقلاب امروز در شهرری دیده نمی‌شود و ما قصد داریم کسانی که در انقلاب و دفاع از حرم تلاش کردند شناسایی کنیم.

عامری افزود: بعضی از بدنه نیروهای خوب و انقلابی جوانانی هستند که دیده نشدند و عمده بار سنگین این جریان بر دوش جوانان بوده و اگر امروز قرار است انقلاب با توسعه همراه باشد راهی جز اینکه بار بر دوش جوانان کارآمد و سازنده و انقلابی باشد نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه پس از شناسایی نیروهای انقلابی و جوانان انسجام بین نیروها است، مجموع نیروهای انقلابی ری کوه عظیمی از کسانی هستند که در شهرستان فعال می‌باشند، نیروهایی داریم که متخصص و فعال هستند و دارای جریانات اثر گذار هستند و باید شناسایی شوند.

عامری با اشاره به تأثیرگذار بودن اصناف تاکید کرد: بخش عمده ای از جریان انقلاب با نیروی عظیم بازاریان به وقوع پیوست.

 رئیس مجمع نیروهای انقلاب شهرری ، ضمن بیان اینکه ری شهرستان قهرمان پرور کشور است ،عنوان داست : اگر ورزشکاران در عرصه کارگزاران ورزشی ورود پیدا کنند ما خواهیم توانست افتخارات زیادی را کسب کنیم.

عامری در پایان گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند انسجام و وحدت را میان اعضای نیروهای انقلابی ری برقرار کند اصحاب رسانه است و نقایص را از رسانه‌ها پذیرا هستیم و می‌توانند در مطالبهگری کمک کنند و مطالبات مردم را بیان نمایند و در وحدت آفرینی نیروهای انقلابی ری مؤثر باشند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 7